Am ajuns acasă într-o secundă și am încuiat ușa ca nu cumva să mă fi urmărit Darla. M-am dezbrăcat și mi-am ales o pereche de pantaloni lejeri și un maiou albastru.
M-am dus spre bucătărie cu intenția să fac niște spaghete,când s-a auzit soneria și două bătăi puternice în ușă. Am încremenit în fața bucătăriei și am privit spre ieșire. M-am îndreptat spre ea și alte bătăi care au fost urmate de un țipăt feminin și-au făcut apariția. Erau fetele. Le-am deschis ușa și, neașteptat, am primit îmbrățișări. De ce?
- Harry ne-a povestit totul.
- E un nesimțit.
- Știm că ala a fost primul tău sărut..
- Opriți-vă! am strigat făcându-le să tresară. Nu vreau să vorbim despre asta, ok? Am început să pregătesc niște spaghete, vreți să mi vă alăturați?
Zâmbetele au început să le crească pe față când au auzit de mâncare. Am râs la gestul lor și m-am îndreptat spre bucătărie. În timp ce așteptam să se facă m-au întrebat cum a fost prima mea zi la muncă și apropo de asta, am uitat să cumpăr decorațiuni. Le-am povestit totul, de la primul client la ultimul.
Am mâncat în liniște, fără să ne vorbim sau să ne privim. Doar Amber își verifica telefonul din când în când și schița zâmbete mărunte. E așa drăguță când zâmbește.. La scurt timp am rămas singură în toată casa, și am fugit în cameră cu intenția de a-mi pregăti hainele pentru mâine. Am aruncat o scurtă privire peste hainele din dulap și nu am găsit nimic. Dintr-o dată mi-am amintit că mama a spus că și-a lăsat niște haine de ale ei acasă. Am intrat rapid în camera ei și am deschis dulapul mare și negru. Înăuntru erau o mulțime de fuste, și mai lungi și mai scurte. Privirea mi-a fost acaparată de o fustă, cu o palmă mai sus de genunchi, care avea culoarea cerului când e furtună, albastru spre gri. Nu era foarte strâmtă și părea chiar comodă. Am asortat-o rapid cu una intre cămășile mele albe și cu un mic colier ce l-am găsit în dulapul mamei. În picioare aveam să port o pereche de pantofi cu puțin toc. M-am pus apoi la culcare, nu înainte să-mi setez alarma mai repede, deoarece trebuia să achiziționez ceva pentru birou.
***
Un sunet îngrozitor umplu camera. Mi-am întins mâna spre telefonul de pe noptieră știind că era alarma setată cu o zi în urmă. Am făcut un scurt duș după care m-am îmbrăcat cu hainele alese ieri și mi-am făcut niște bucle neglijente la păr. Nu am aplicat niciun pic de fard pe față deoarece îl urăsc. Am grăbit pasul până am ajuns în fața mall-ului. Era ora 10:20, iar eu abia la 12:00 încep lucrul, ceea ce e destul. M-am plimbat fără să știu ce caut, când am dat de un magazin cu accesorii drăguțe. Am cumpărat pixuri de toate culorile și un suport în care să le așez. Apoi am achiziționat hârtiuțe colorate, un tablou cu chipul Monalisei și niște draperii maro cu însemnări negre. Arătau drăguț. În drum spre birou am găsit o florărie și am cumpărat două ghivece cu flori. Mâinile mele erau pline cu pungi ceea ce mi-a îngreunat deschiderea ușii de la intrare. O mână masculină s-a întins în fața mea și mi-a deschis ușa, eu întrând fără să aștept. Când am intrat eram pe cale să-i zic mulțumesc persoanei respective, dar, mare mi-a fost uimirea când nu am văzut pe nimeni în spatele meu. Eh. Mi-am continuat drumul până am ajuns la lift. Ceasul din acesta indica ora 11:40 ceea ce însemna că mai aveam 20 de minute ca să redecorez biroul. Când ușile liftului s-au deschis am ieșit grăbită din el și m-am îndreptat spre ușa biroului. Mi-am întins cu greu mâna spre geantă ca să scot cheile, dar am reușit să fac asta. Am pătruns în cameră și mi-am dus rapid mâna la nas deoarece era un miros groaznic înăuntru. Parcă cineva a murit aici. Am deschis larg geamul ca mai apoi să caut sursa mirosului. Ei bine, asta poate aștepta. M-am urcat pe un scaun și am agățat draperiile la geam după care am pus suportul, creioanele și foițele pe birou. Florile le-am pus pe suporturile care erau agățate pe perete. Brusc eram în altă cameră.
Mai erau cinci minute și începeam, iar eu încă nu găsisem sursa mirosului. Privirea mi-a fost ațintită de o găleată ce stătea după ușă. M-am îndreptat spre ea și am putut vedea că era plină cu resturi descompuse de fructe. Mi-am dus o mână la nas și cu cealaltă am apucat mânerul găleții și am transportat-o până afară. Ceea ce e ciudat este că ieri nu am observat-o, nici măcar mirosul nu l--am simțit. Ei bine..
Am închis geamul și am început să fac niște documente pe laptop când a intrat primul om, apoi altul, și altul, și altul.. Orele s-au scurs până la pauza de prânz care era la ora 14:00. Am încuiat biroul și m-am îndreptat spre toaleta de la capătul holului. E ciudat deoarece sunt doar două toalete. Una la etajul 5 unde sunt eu, și una la parter. Pentru o bancă așa de mare, și-ar permite mai multe. Cea de la etajul 5 era ocupată așa că am coborât la parter.
***
După ce am povestit cu Kelly, femeia de la recepție care e chiar de treabă, despre furtuna care avea să se pornească, deoarece vântul se întețea și mici tunete se făceau auzite, am pornit spre lift. Un băiat care venea în fugă de afară m-a oprit să apăs pe buton. Când ajunse mai aproape de mine mi-am dat seama că e Harry, dar era deja prea târziu să mai închid ușile deoarece acesta își poziționase piciorul între cele două uși. Am strâmbat din nas în timp ce el a început să râdă și a intrat în spațiul mic. Când ajunsem în dreptul etajului 3 un trăsnet puternic se auzi și becul din lift se stinsese.
- Ce s-s-s-a înt-t-t-âmplat? am spus cu o voce foarte răgușită încercând prin pipăit să caut butonul de la lift.
- Cred că s-a luat curentrul. mi-a răspuns Harry, iar vocea lui era așa de calmă.
Grozav. Sunt prinsă cu un nebun într-o încăpere de un metru pătrat. O să mor.