11. -clanța-

288 13 3
                                    

Am intrat furioasă în birou și m-am așezat pe scaunul rotativ așteptând să intre cineva. În timp ce așteptam mi-am ridicat privirea spre ceas și am observat că era deja ora trei. Mi-am strâns lucrurile deoarece e vineri și ies mai repede. Am fugit pe ușă, înainte să mă vadă cineva și am reușit. Mergeam cu pas grăbit pe stradă când am observat că o mașină mergea la același pas cu mine. M-am prefăcut că mă uit în altă parte dar o voce familiară m-a strigat imediat ce geamul maișnii a coborât.

-Triș, vrei să de duc acasă?

Am întors capul și l-am văzut pe Harry la volan și pe Liam în dreapta lui. Am dat aprobator din cap, deoarece mă cam supărau picioarele. Am intrat în spate și am tăcut tot drumul.. Ei bine, aproape tot drumul. Ceea ce speram era să nu mă întrebe ce s-a întâmplat în lift.

-Și, cum a fost ziua ta la muncă? Ți se pare greu? m-a întrebat Liam, întorcându-și parțial capul.

-A fost okay. Aproape toți clienții votează în secțiunea de 'foarte bine'.

-Apropo, bună idee.

Odată ajunși în fața casei mele, i-am mulțumit lui Harry fiindcă mă aduse și mi-am luat la revedere. În timp ce încercam să descui ușa casei, vocea lui Harry mi-a distras atenția.

- Ăăm, Tris? a spus în timp ce se scărpina cu mâna la ceafă. Ai vrea să vi la pișcină?? Vor fi și fetele..

-Ăã.. Nu știu.. Dar.. Defapt cred că o să vin. Da. O să vin... am răspuns și am putut observa pe chipul lui un mic zâmbet.

Am intrat grăbită în casă și am fugit rapid în camera mea ca sã mă schimb. Mi-am luat costumul de baie pe sub haine. Aveam pe mine o bluză largă și niște pantaloni scurți albaștrii. După ce m-am îmbrăcat am fugit în bucătărie și mi-am făcut rapid niște cartofi prăjiți. Am mâncat în grabă după care am tulit-o spre casa Darlei. Cum am intrat pe poartă se și auzeau urletele fetelor.

În câteva minute eram și eu în apă bătându-mă cu Amber pe o plută gonflabilă.

***

-Atenție la mine! a strigat Darla urcându-se pe un scaun. Am descoperit în grădina vecină o casă părăsită, ce ziceți să mergem să investigăm.

Toți am fost deacord mai puțin Harry care și-a dat ochii peste cap. Am fugit repede spre camera Darlei ca să mă pot schimba cu niște haine ce le aveam la ea în caz de urgență. Când vroiam să-mi dau bluza jos cineva intră în grabă. Era.. Era.. Harry?

-Ce cauți aici? am țipat atât de tare încât a tresărit.

-Trebuie să vorbim.

-Ce naiba e îneregulă cu tine? Vreau să mă schimb și tu dai buzna peste mine?

-Scuze.. Dar e urgent.

Tocmai și-a cerut scuze.. Nu. Am auzit rău. Am trecut de el luând-o în grabă spre ușă. Am apăsat clanța și..și..am rămas cu ea în mână. M-am întors pe căclâie spre Harry și el a început să râdă.

-Poți să nu mai râzi și să pui clanța la loc? am spus cât de calmă am putut.

-Bine.. se apropia de mine și mi-a luat clanța din mână.

Am stat zece minute pe pat așteptând ca 'meșterul' Harry să facă ușa.

-Nu pot. Am nevoie de o șurubelniță.

-Da. Du-te afară, ia-ți șurubelniță și repar-o! am țipat într-un mod ironic.

Văzând că stă cu mâna în sân, am sărit din pat și am fugit spre ușă izbind-o cu piciorurl. Spre mirarea mea, s-a deschis iar eu am aterizat pe burtă, în hol. Am țâșnit repede în picioare și am pornit spre ieșire cu Harry pe urmele mele.

-Așa se face..

Night Changes (Harry Styles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum