*Se pare că sunt acasă. Stau pe fotoliul din piele în camera de zi, uitându-mă la TV. Sunt doar niște știri despre o nouă trupă.. Numele este prea lung așa că nu mă sinchisesc să-l citesc. Televizorul se stinge dintr-o dată și un țiuit îmi înfundă dinou urechile.* -Simați pasageri, vom ateriza la Londra-.
Se pare că am adormit. Am deschis rapid ochii.. ce să vezi.. Era întuneric..Mi-am scos telefonul din rucsac și am putut observa că este trecut de ora unsprezece. Se pare că îmi va fi puțin greu să găsesc un Taxi. Avionul s-a înclinat ușor, în semn că o să aterizăm curând. În mai puțin de zece minute eram pe pământ.Am coborât scările încet deoarece era un om învârstă în fața mea. După asta am fost să-mi recuperez bagajul și am pornit spre ieșire. În fața ușii erau trei fete cu un carton în mână, scrie ceva pe el dar nu pot să descifrez deoarece sunt prea departe. M-am apropiat rapit și am putut citi.. Scria *Tris* . Și fetele erau Amber, Darla și Britney... Când le-am văzut am luat-o la fugă și nu m-am oprit decât în brațele lor. Mi-au răspuns la îmbrățișare și am stat așa cinci minute. Nu mai aveam glas și se pare că nici ele. Era perfect. La un moment dat nu mai aveam aer așa că m-am desprins din strâmsoare... cu greu, dar m-am desprins. Ne-am uitat câteva secunde una la cealaltă după care am țipat și ne-am luat dinou în brațe.
- Mi-a fost așa de dor de voi!! Nici nu vă puteți imagina. am putut rosti într-un sfârșit.
- Și nouă.. Doamnee. ne-a fost așa de greu să ne acomodăm cu ideea că nu mai ești. a spus Amber uitându-se la mine.
- Nu vorbi așa. Nu e ca și cum a murit.. a zis Britney râzând.
- Terminați.. Acum e aici.. Și vom putea face toate lucrurile ce nu le-am putut face până acum, împreună..
După ce Darla a terminat de vorbit mi-am luat bagajele și am pornit spre parcare.. Stai.. ce facem în parcare?
- O întrebare.. Nu chemăm un Taxi, sau geva? am spus puțin confuză.
- Nu fi prostuță.. Am luat carnetul! a țipat Britney și eu am luat-o în brațe și am sărit în sus.. Uneori nu-mi pot imagina că am 18 ani.
Am ajuns în fața unui Jeep alb. L-aș cunoaște dintr-o mie. E mașina cu care mama lui Britney ne ducea în fiecare dimineață la școală. Se pare că voi trezi multe amintiri acum.. Am urcat în spate alături de Amber și mașina a pornit. Se pare că radioul mai funcționează.. de la ultima aventură.. „ Eu, Brit și Darla încercam să conducem mașina mamei ei.. cred că aveam zece ani atunci.. Am clanxonat din greșeală și se pare că tot sucul Darlei a căzut pe radio". A început o melodie, pe care de cum am auzit-o am început să bat din palme.
***
Am deschis ușa cu cheia și ce să vezi? Aceeași casă pe care am lăsat-o în urmă acum cinci ani. Am pus mâna pe întrerupător, dar se pare că becul nu se aprinsese. Probabil e ars. Le-am mulțumit fetelor că m-au adus și au plecat. Mi-am aruncat bagajul pe jos. Este trecut de miezul nopții așa că nu o să mai urc în camera mea. Am fugit în bucătărie să caut o lumânare pe care am aprins-o și am pus-o pe măsuța de lângă canapea. Nu mi-a luat foarte mult și am adormit.
***
O lumină puternică mă făcea să deschid ochii. M-am ridicat în fund și mi-am întins mâinile. M-am uitat încă o dată în jur și am observat că sunt acasă. Am luat telefonul de pe masă și am putut vedea că este ora unsprezece. M-am ridicat rapid în picioare și am deschis un geam. Mirosul era cam închis. Să trecem la treabă.
Am urcat pe scările din lemn, frumos lăcuite până ce am ajuns în camera mea. Albastrul de pe pereți nu se decolorase deloc. Mi-am trântit bagajul în pat și am început să despachetez. Mi-am pus pozele în ramele goale de pe pereți și am decorat puțin. Ceasul arăta ora unu așa că am coborât să dau un telefon.. Am comandat niște pizza deoarece mor de foame. În timpul așteptări mâncării am șters praful și am deschis toate geamurile. Cineva sunase la ușă și m-am grăbit să răspund. Sper să fie băiatul cu pizza. Am deschis-o și în fața mea apăru Darla.
- Hei! Am vrut să văd ce faci, și m-am întâlnit cu tipul cu pizza. Poftim. a spus cu un zâmbet larg pe față în timp ce-mi întindea o cutie imensă.
- Intră. Am cam terminat treaba pe aici. Dar.. mă ajuți te rog, să pun becul acesta?
- Desigur. a spus în timp ce-mi întindea cutia de pizza.
***
- Haide mai repede! Fetele ne așteaptă! a țipat Darla la mine în timp ce-mi luam un maiou alb și larg pe mine.
Trebuia să ne întâlnim cu fetele la cafenea să mai povestim câte ceva.. Mi-am luat nelipsiții converși albi în picioare și o pereche de pantaloni scurți, negri. Părul mi l-am lăsat desprins și am coborât în fugă scările.
În zece minute eram așezate la o masă și în timp ce Amber comanda niște cappuccino privirea mi-a fost atrasă de un grup de băieți.
*Harry's POV"
La masa de alături stă o fată străină. Oare cine o fi? Și de ce e la aceeași masă cu sorămea și prietenele ei? Aceste întrebări îmi bântuiau mintea. M-am aplecat spre Niall și l-am întrebat:
- Cine e fata aia?