8. -prima zi-

304 13 0
                                    

  M-am trezit lent crezând că este devreme. Mi-am întins, leneșă, mâna după telefon.. și ce să vezi? Era ora 12:27. M-am ridicat rapid din pat și am fugit în bucătărie să-mi fac un cappuccino. L-am băut rapid deoarece nu era foarte cald. După ”micul dejun” am fugit în camera mea ca să mă îmbrac pentru vizita mea cu viitorul șef. Știu...sunt optimistă. Mi-am pus cămașa pe mine după care am asortat-o cu un colier auriu și niște cercei de aceeași nuanță. În jos mi-am luat o pereche de blugi nu foarte strâmți și niște sandale cu puțin toc. Urăsc să fac asta dar e spre binele meu. Adică e spre binele bugetului meu. 

  Am ieșit pe ușă și am privit spre cer, care avea câțiva nori, dar nu erau pregătiți să se golească. Pe străzi erau numai bălți ceea ce era enervant. Am intrat în cafenea și mi-am luat o nouă cappuccino, deoarece aici e mai bună decât cea care o fac acasă. Mergeam cu pas grăbit pe trotuar și-mi sorbeam ultima picătură de cappuccino, după care o mașină trecu în vitezăpe lângă mine și mă stropi toată. Mi-am strâns pumnii și priveam amenințător mașina aceea, dar nici măcar nu m-a băgat în seamă. Blugii mei arătau de parcă am uitat să trec pe la toaletă. Era un moment jenant. 

  Când am ajuns în fața băncii, mi-am ”așezat” hainele după care  am deschis încrezătoare ușa. Mare mi-a fost mirarea când l-am văzut pe Liam înăuntru, vorbind la telefon. 

 - Hei! Ce faci aici? îl întreb în timp ce el își închise telefonul.

 - Hei! Am înțeles că cineva vrea să se angajeze aici și am venit în locul tatei, deoarece banca e a lui. Tu ce faci aici? mă întreabă, fața lui fiind puțin confuză.

 - Surpriză! am zis scuturând mâinile în aer. Eu sunt acea persoană care vrea să se angajeze aici..

 - Aa. Super. Ești angajată.

- Serios? am zis, pe fața mea citindu-se uimirea.

- Nu. a zis începând să râdă. Te descurci pe calculator? Adică vei fi capabilă să înregistrezi persoanele dornice să împrumute de la noi?

- Da! 

- Ok. Acum ești angajată. 

- Serios? Ok.. nu-mi răspunde. 

  I-am zis asta după care am început să râdem. M-a condus spre biroul meu care era cam demodat. Era foarte alb și toate piesele de mobilier erau negre. Deja m-am gândit cum pot să înveselesc situația.  M-am făcut comodă după care mi-am amenajat încăperea. Am găsit niște coli de hârtie A3 pe care am făcut două colonițe. ”MI-A PLĂCUT” și ”NU MI-A PLĂCUT”, după care l-am lipit pe perete. O să pun toți oamenii care vin să bifeze în locul corespunzător. Adică.. unde vor. În minutele următoare am avut primul client. Eram așa emoționată. Totul trebuie să iasă bine. Și așa a și fost. Femeia a votat la ”MI-A PLĂCUT”. Am devenit foarte încântată.

 ***

  Stăteam în pat. Nici nu m-am dezbrăcat deoarece eram foarte obosită. După acea femeie au venit trilioane de alți oameni. Cred că știau că am venit eu și vroiau să mă omoare din prima zi. Ochii mei erau parțial închiși și mă simțeam foarte relaxată, până când telefonul a început să vibreze. L-am luat în mână și am observat că apelantul e Darla. Am răspuns.

 ”-Ce faci?

 -Stau în pat.. Tu?

 -Nu mai sta și mișcă la pișcină! îmi răspunde bruneta enervată.

 -Pe vremea asta?

 -E soare! Dacă nu vi în zece minute vin după tine!

 -Dar.. nu am mai putut răspunde deoarece un bipăit m-a avertizat că-mi închise telefonul”

  Am privit pe geam și era chiar soare. Un soare puternic. Având în vedere că era doar ora patru m-am ridicat din pat și m-am schibat în niște pantaloni scurți și un maiou alb. Da.. mi-am luat și costumul de baie. Mergeam liniștită pe stradă, deoarece în cinci minute am fost în fața casei Darlei și deja se auzeau țipetele fetelor. Înaintam spre pișcină cu mâinile în buzunar și cu pași lenți. Când am ajuns în fața lor m-am legănat de pe un picior pe altul și le-am făcut cu mâna. Bine că erau doar fetele.. Am gândit prost.. Deoarece din casă au venit în fugă Zayn, Liam, Niall, Louis și..Harry. Mi-am dat ochii peste cap și m-am așezat pe băncuța de lemn.

 -  Mișcă în apă! a spus Amber înepând să mă stropească.

 -  Încetează! am țipat punându-mi mâinile în față. 

 -  Dacă nu intri o să te iau eu! a spus Harry făcându-i pe toți să râdă.

 M-am strâmbat la el după care mi-am dat pantalonii jos și apoi maioul și le-am așezat frumos pe băncuță.   M-am apropiat de apă și mi-am dat drumul în ea. Altfel nu mă obișnuiam niciodată. Am ieșit la suprafață rapid și mi-am dat părul pe spate. 

  Imediat ce m-am obijnuit cu apa Niall, Louis și Liam au plecat acasă cu pretextul că vor să-l ajute le tatăl lui Louis la muncă. După nici zece minute de bălăceală Amber și Britney au mers în bucătărie să facă niște limonadă, iar Zayn și Darla se sărutau. Scârbos. Mi-am întors privirea de la ei și l-am putut observa pe Harry care avea un zâmbet tâmp pe față. Vroiam să-l întreb ce face dar nu am putut deoarece s-a băgat sub apă. Jenată de atitudinea sa am vrut să ies din apă când ceva mă prinse de mână și mă trăgea în jos. M-am zbătut până  când și cealaltă mâna mi-a fost prinsă și am fost astupată de apă. Mi-am deschis ochi și l-am văzut pe Harry în apă care nu avea nici o problemă, cum că n-ar avea aer. Acesta m-a tras spre el până când corpurile noastre s-au unit. Aerul din mine se scurgea ușr ceea ce m-a făcut să încep să mă zbat. În mai puțin de 5 secunde, Harry și-a apropiat capul de al meu și buzele sale s-au presat pe ale mele. M-am retras rapid și m-am zmâcit atât de tare încât m-am eliberat din strâmsoarea lui și îndată ce am ieșit la suprafață am început să tușesc atrăgând privirile îndrăgistiților asupra mea. Am ieșit rapid din apă și fără să spun ceva mi-am strâns lucrurile și am plecat, lăsând-o pe Darla să mă strige din ce în ce mai tare.

Night Changes (Harry Styles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum