Oturuyorduk. Ve Jisoo'nun telefonu çaldı.
Eline aldı ve sonra şok içinde bize baktı."Namjoon arıyor." dedi. Hepimiz ayağa kalktık.
"Aç." dedi Jungkook.
"Emin miyiz?" dedi Jimin.
"Aç işte." dedi Jungkook.
Sonra Jisoo telefonu açtı.
"Alo. " dedi Namjoon.
"Aalo?" dedi Jisoo sakin görünüyordu.
"Jisoo, biliyorum yanındalar. Oraya gelebilir miyim?" dedi Namjoon.
Hepimiz korkulu bir şekilde birbirimize baktık. Jisoo bize ne diyeceğim der gibi bakıyordu. Sonra telefonu Jisoo'nun elinden aldı Jungkook.
"Namjoon, ben Jungkook." dedi. Jungkook'a yalvaran gözlerle baktım. Ama telefonu bırakmadı.
"Oh Jungkook. Seni bulmak için can atıyordum biliyorsun. Ama artık öyle biri olmak istemiyorum. Hala sizi o kadar da sevdiğim söylenemez ama ben kötü olmak istemiyorum. Biliyorum, çok kötü şeyler yaptım, ama çok düşündüm ben bilmiyorum.. Jisoo seni seviyorum ve sen benim hayatımı değiştirdin. Bana hemen gel diyemezsiniz hala korkuyorsunuz biliyorum ama ne olur geleyim. Sen kazandın Jungkook. Ben sadece susuyorum işte böyle. " dedi.
Hepimiz birbirimize baktık. Mutlulukdan gözlerimden yaşlar akıyordu. Rose yanıma geldi ve bana sarıldı.
"Namjoon, bir kazanan yok. Biri kazansın diye yapmadım hiç bir şeyi. Önemli olan kendine gelmen. Nasıl bu kadar hızlı inanıyorum sana bilmiyorum ama uzun zamandır beraberiz biz. Seni tanıyorum. Bunu yapmayacağını da biliyorum. Konum atıyorum." dedi Jungkook.
"Beni iyi tanıyorsun. " dedi. Ve sonra kapattı.
Kurtulduk. Gerçekten kurtulduk sanırım artık.
1 saat sonra Namjoon geldi. Jungkook kapıyı açtı.
Rose benim elimi tutmuş şekilde koltukta oturuyorduk. Jimin'de yanımızdaydı.
Herkes sustu. Namjoon da bize öylece bakıyordu.
Kimse uzundur konuşmuyordu.
"Ee, Namjoon." dedi Rose. Şok içinde ona baktım.
"Ee, işte. Her şeyi telefonda söyledim." dedi.
"yani artık eskisi gibiyiz." dedi Jimin.
Namjoon Jimin' e uzun uzun baktı. Sonra "evet" dedi.
Hepimiz arkamıza yaslandık. Ve rahat rahat gülüyorduk. Jungkook beni odaya çağırdı. Ben de gittim.
"Jungkook, seni seviyorum seni çok seviyorum. Her şey bitti." dedim gülerek.
"Bende seni çok seviyorum." dedi ve bana doğru yaklaştı.
Öptü. Bir kez daha öptü. Ve bende öptüm. İçeride olanları unutup öpüşüyorduk.
"Çok mutluyum." dedim sonra.
"Artık güzel bir hayat yaşayacağız. Benimle misin?" dedi.
O sırada Jimin ve Rose geldi.
Jungkook gülerek onlara baktı.
"Sizde benimle misiniz?" dedi.
"Seninleyiz." dedik hep beraber. Ve sonra gülüştük...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change | Liskook
FanfictionSen beni istemesen de ben her zaman senin olacağım. Çünkü sen bana, ben sana aitim.