12. Böcek Avcısı

11.7K 914 871
                                    

Bu bölümde sözü edilen böcekler, iyi ki gerçek böcekler değil. Yoksa İskender🥰 canımıza okurdu 😁İskender'in Asya'sını okumayanlar sizi bekliyorum💗

💗💗💗 İskender'in Asya'sına ait küçük bir alıntı💗💗💗

Arkamda duran ve kollarıyla bana sarılan kocama baktım. Gülümsedim ona, gerçekten gülümsedim. Bütün vücudumu ona yaslamanın engin hazzını yaşadım doya doya. Aynanın karşısında tek başına durduğum zaman alelade olan ben, kocamın yanıma gelmesiyle eşsiz ve olağanüstü bir varlığa dönüşüyorum. Boynumdan beni öpen kocamın kollarından tutup, kapattığım gözlerimi açtım ve beklediği cevabı verdim benim eşsiz parçama.

"Tek başına dururken oldukça eksik olan ben, seninle tamamlanıyorum. Kendi yarattığımız mucizeye bakıyorum. Ne kadar da güzel görünüyoruz. Aynaya baktığımda saf mutluluk görüyorum."

Kocam sağ elini kalbimin üstüne koyarken bu kez de yanağımdan öptü usulca. Aynada kesişen bakışlarımızın şahitliğinde "Çünkü sen İskender'in Asya'sısın, çünkü beni mükemmel bir şekilde tamamlayansın. Asya'sı olmadan İskender'in bir anlamı yok. Sen, bana anlam katansın," dedi sesinden belli olan sevgisiyle.

"Çünkü ben İskender'in Asya'sıyım. Senin tarafından tamamlanılanım."

Kocamın saf sevgisiyle beni sarıp sarmalamasının tadını çıkarıyorum. Kulağıma birbirinden güzel sevgi sözcükleri mırıldanıyor bıkmadan usanmadan.

"Seviyorum..."

Herkes gibi kelimelerin gücünü öğrendim ve onları kocamın üzerinde bol bol deniyorum. Tıpkı şimdi kocamın benim üzerimde denediği gibi sevgi kelimelerinin gücü karşısında yavaş yavaş eriyorum. Ona koşulsuz teslimiyetimle ruhumun diğer yarısını mutlu ederken en az onun kadar mutlu oluyorum. Burnunu boynuma sürten kocamın benden ne istediğini hemen anlayarak ellerimi duştan sonra giydiğim sabahlığımın kuşağına götürüyorum usulca. Derin bir nefes alan kocam kollarıyla beni kendine sıkı sıkıya bastırırken sahip olduğu gücü üzerimde kullanıyor usulca, ancak bu kez devreye giren başka bir kelimenin gücü. Şehveti körükleyen kelimelerin gücünü kullanan kocam kulağıma körüklenen arzusunu fısıldıyor.

"İskender'in canı Asya'yı fethetmek istiyor."

Artık sağlıklı bir şekilde düşünme yetimin beni terk ettiğinin farkındayım. Önce sevgi kelimelerinin gücü ile ruhumu sarıp sarmalayan kocam; kötü kelimelerin gücü ile örselenen ruhumu nazik bir şekilde tedavi etti. Şimdi de ona duyduğum şehveti arttıran kelimelerin gücünü kullanarak bedenimi sarıp sarmalıyor arsızca. Ben İskender'in Asya'sı bir kez daha kocamın sonsuz kelime dağarcığından kopup gelen edepsiz kelimelerin gücü ile hiç utanmadan şekilden şekile giriyorum. Dilimden kopan kelimeyle kocamın derdime derman olmasını istiyorum.

"Yanıyorum."

Bedenim çırılçıplak çıplak olmasına rağmen tenim cayır cayır yanıyor. Üzerime doğru eğilen kocam, dudaklarımı hâkimiyeti altına almadan hemen önce son sözü söylüyor...

"Yandığın kadar yakıyorsun Asya'm."

İskender'in Asya'sında çok daha fazlasını bulacaksınız💗💗💗💗💗

İskender'in Asya'sında çok daha fazlasını bulacaksınız💗💗💗💗💗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Söz Ver (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin