Al Corley - Square Rooms 💗 Selim'in Fidan'a önerdiği ve Fidan'ın durmadan söylediği bu yüzden de Fırat'ın da kendine pay çıkardığı şarkı 😁😁😁😁😁
Fidan, eve döndüğünde kimseyle konuşmak istemediği için odasına kapandı. Duş aldıktan sonra yatakta uzanırken telefonunu eline alıp kurcalamaya başladı. Selim'in söylediği şarkı aklına gelince kulaklığını takıp dinlemeye başladı. Şarkının melodisini duyduğu anda yüzünde oluşan gülümsemeye engel olamadı. Uzun zaman sonra oldukça iyimser bir ruh halinde olan genç kadın gözlerini kapatıp abisiyle birlikte uzaklarda olduğunu hayal etmeye başladı. İki kez dinlediği şarkı ile kendini yenilenmiş hisseden Fidan, teşekkür amaçlı Selim'e mesaj attı.
"Tavsiyeni dinleyip şarkıyı dinledim. Uzun zamandır kendimi bu kadar iyi hissetmemiştim teşekkür ederim."
Selim, elindeki telefona sırıtarak bakarken dışardan nasıl göründüğünün farkında bile değildi.
"Sonunda yaşam belirtisi gösterdin."
Kendi kendine konuştuktan sonra sanki hiç okumamış gibi mesajı bir kez daha okumak için telefonuna bakmaya devam etti.
"Kesinlikle âşık bir adamın sırıtması bu sanırım sevdiceğinden mesaj geldi."
Duyduğu sesle başını kaldıran Selim, karşısında gördüğü Komiser Semra'ya gülümsedikten sonra "Gözünüzden hiçbir şey kaçmıyor," dedi.
"Ağzın kulaklarına varmış bir şekilde şapşal şapşal güldüğünü görünce teşhisi koymak zor olmadı. Gel de şu işi konuşalım âşık çocuk."
"Hangi işi?"
Semra Komiser "Sen gerçekten de âşık olmuşsun Selim. Böcek avlama işinden bahsediyorum. Sen, bugün beni onun için aramadın mı?" diye sordu.
"Kusura bakmayın amirim."
"Sorun değil bir zamanlar ben de senin yaşlarındaydım. Aşk ne demek iyi bilirim. O yüzden sana ufak bir tavsiyede bulunmama izin ver."
"Tavsiyeleriniz her zaman çok işime yaradı amirim. Can kulağıyla sizi dinliyorum."
"Çok eskiden bir adam tanımıştım. Adı ne diye sorarsan kısaca hacı diyeyim. Beren diye bir arkadaşım vardı ve bu adama o kadar çok hacı dedi ki, bir baktım bizim tayfanın dilinde hacı aşağı hacı yukarı. O adama neden hacı dediklerini biliyor musun?"
"Hayır amirim."
"Bu hacı âşık olmasına rağmen aptallık üstüne aptallık yapan bir adamdı. Sevdiği kız onun yüzünden çok acı çekti. Bazı erkekler hata üstüne hata yapmaya bayılır. O kız , çok saftı hem de haddinden fazla saf. Yani demek istiyorum ki Fidan, Kumru gibi değil. Fidan, kısasa kısas diyen biri bunu sakın unutma. Affedilmeyecek bir hata yaparsan anında tekmeyi yersin. Üstelik o kız sahipsiz değil. Abisi en ufak yanlışında canına okur."
Selim, tamamen kendine sakladığı sandığı hislerini bu kadar kolay okuyan kadına korkmuş gözlerle baktı. İnkâr etse de hiçbir işe yaramayacağını bildiği için susmayı tercih etti. Konuyu kendi üzerinden çekmek için hacıyı sordu.
"Amirim, hacı denilen adam dağıttığını nasıl topladı peki?"
Semra Komiser, gülümseyerek uzaklara doğru baktı.
"Oldukça güçlü bir hamisi vardı. Elif, birçok konuda hacıya yardımcı oldu, yol gösterdi. Hacının hatalarının felakete yol açmasına engel oldu. Kindarlığın kitabını yazan Canan ve Beren buna rağmen fırsatını bulsa Hacıyı kurnada boğup sonra da acımadan kaynar suyla haşlayarak ölüsünü bile affetmezler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söz Ver (Tamamlandı)
General FictionDul kelimesi ile tanışan kadınlar, namus bekçileri tarafından zorla giydirilen ateşten gömleklerle yanmadan yaşamaya çalışıyorlar. Başlayan her yeni gün ile birlikte, çevremde olan erkeklerin aç bakışları ve kadınların düşmanca bakışları arasında ba...