Okean Elzy /Obiymy Bal arısı sana gelsin 💜💜💜💜
"Ayşe'nin sınavı da bittiğine göre artık kendimizle ilgilensek nasıl olur?"
Fidan, bilgisayardan başını kaldırıp "Şu an çalışıyorum sonra konuşsak olmaz mı?" diye sorduğunda Selim anında isyan etti.
"Ben, işimi bile bırakıp geldim."
"Bu gidişle Büşra hala seni kapının önüne koyacak zaten."
"O zaman ben de sana gelirim olmaz mı?"
Fidan ensesinde hissettiği sıcak nefesle huylanıp gülerken Selim dudaklarını genç kadının boynuna bastırdı.
"Selim yapma."
"Neyi yapmayayım?"
Dudaklarını Fidan'ın ensesinden ayıran Selim, bir iki saniye bekleyip saldırgan bir tavırla genç kadının omuzunu dişledi. Vücudunda hissettiği ürperme ile gözlerini kapatan Fidan cansız bir sesle bir kez daha "Yapma," dedi. Selim ise karşılık olarak kızın omuzunu tekrar tekrar dişledi. Fidan tamamıyla kendinden geçmek üzereyken anı bozan şey açılan kapı sesi oldu.
"Ne zaman arkamı dönsem buradasın Selim. Senin bir evin, bir işin yok mu?"
Tahrik olduğu belli olmasın diye olduğu pozisyonda bekleyen Selim hafifçe eğilip "Kaynanadan beter çıktı," diyerek Ayşe'yi gösterdi.
"Bana laf söyleyeceğine elini çabuk tut bence. Sınav sonuçları açıklanınca buradan gideceğimizi biliyorsun."
Ayşe'nin sözlerine gülen Selim "Barajı geçip de diğer sınava girmeye hak kazanmış gibi hemen havalanmışsın. Ayrıca sen nereye istersen gidebilirsin," dediğinde Ayşe neşeyle güldü.
"Günler çabuk geçiyor. Bir bakmışsın ben diğer sınava da girmişim. Bir bakmışsın yerleştirme sonuçları açıklanmış. Bir bakmışsın Fidan'ı da alıp gitmişiz."
Keyfi kaçan Selim "Sen sınavı atlat diye dikkatini dağıtmak istemedim, ancak anlıyorum ki beklemek için nedenim yokmuş," dedi. Daha sonra Fidan'ın saçlarından öpüp "Önümüzdeki cumartesi hazırlan seninle dışarı çıkacağız," diyerek gülümsedi.
"Nereye gideceğiz?"
"Kimsenin karışamayacağı bir yerde sana evlenme teklifi etmeyi planlıyorum. Şimdiden söylüyorum ki kimse araya girmeyi düşünmesin. Sonra da ilkbahar bitmeden düğün yaparız. Senin ilkbahar gelini olmanı o kadar çok hayal ettim ki bu sene," diyen Selim yutkununca Fidan, hemen ayağa kalkıp kendine sevgi dolu gözlerle bakan adamı öptü.
"Seni çok seviyorum."
Selim'in gözlerine bakan Fidan "Ben de seni çok seviyorum," diye fısıldadı.
"O zaman kardeşime de haber vereyim bir an önce buraya gelsin. Seninle en kısa sürede evlenmek istiyorum."
Selim'in yüzünü okşayan Fidan "Sen nasıl istersen öyle olsun," dediğinde Selim mutlulukla gülümsedi.
"Önümüzdeki hafta sonuna kadar organizasyonla ben ilgilenirim. Sen sadece gelinliğine odaklan. İki hafta sonra evlenelim lütfen. Artık senden ayrı kalmaya dayanamıyorum."
Fidan, Selim'in göğsüne başına yaslayıp "Evlenelim," dediğinde Selim, hayatında ilk kez hissettiği mutlulukla ağlamak üzere olduğunu fark etti. Yaşadığı farkındalıkla hemen boğazını temizleyip yüzünü Fidan'ın saçlarına yaklaştırdı. Kızın saçlarını derin derin koklarken "Sadece iki hafta," diye fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söz Ver (Tamamlandı)
General FictionDul kelimesi ile tanışan kadınlar, namus bekçileri tarafından zorla giydirilen ateşten gömleklerle yanmadan yaşamaya çalışıyorlar. Başlayan her yeni gün ile birlikte, çevremde olan erkeklerin aç bakışları ve kadınların düşmanca bakışları arasında ba...