Bu bölüm düzyazı içermektedir.
Kapının çalması ile yerinden fırladı Winwin. Kapıyı açtığında karşısında yorgunluğu gözlerinden okunan Kun'u ve başında sargı bezi olan Xiaojun'u gördü.
"Xiao, iyisin değil mi güzel kardeşim?" Winwin'in bu sorusuyla alçıdaki kırık kolunu gösterdi Xiaojun.
"İyiyim hyung ya. Sonuçta nefes alıyorum değil mi? Daha kötü bir şey de olabilirdi. Mesela hafıza kaybı geçirip hiçbirinizi hatırlamayabilirdim. Gerçi bu kötü değil bayağı iyi bir şey olurdu. O kadar çok kişisiniz ve hafızamda çok yer kapladığınız için bir kişi daha gelirse annemi unutmak zorunda kalacağım."
Bunları tek nefeste söyleyen Xiaojun lafını bitirip derin bir nefes almış ve içeri geçmişti. Kun ise Xiaojun'un arkasından göz devirmiş ve odasına doğru adımlamıştı.
"Winwin! Xiaojun'un 24 saat boyunca uyumaması gerek. Sakın uyumasına izin vermeyin."
---------------------
"Hahahaha! Hyung sen normalde 2 saat bile uyanık kalsan uykum var diye söyleniyorsun. Nasıl duracaksın ki?"
Xiaojun, boş konuşan Jaemin'in boş kafasına bir tane patlatmaktan çekinmemişti. "Eğer biraz daha boş konuşursan kafanı benimki gibi kırarım ve seni elimden kimse alamaz."
Jeno ise gülmekle yetindi. "Hyung zaten bir kolun kırık. Tek elle nasıl yapacaksın?"
Xiaojun pis pis sırıttı Jeno'ya. "Unuttun sanırım Jeno. Benim sevgilim var. Juyeon'u çağırsam direk gelir. Çocuk resmen ağzıma bakıyor ben bir şey isteyeceğim diye." Ardından iç çekti ve dudak büzdü. "Canım sevgilim gelse de sevsem azcık. Özledim."
"Bu arada sen nasıl kırdın bi taraflarını Xiaojun?" Mark'ın sorusuyla kendine geldi Xiaojun. "Lucas malı en sevdiğim battaniyemi alıp kaçtı. Onu kovalamaya çalışırken merdivenlerden yuvarlandım."
"Lucas o yüzden odasında yoktu demek ki. Biz de gitti diye sevinmiştik. Tüh. Yazık oldu." Ten' in söyledikleriyle hepsi gülmüştü.
Lucas'ın çığlığı ile daha çok güldüler. Ten hariç. "Bu kadar mı sevilmiyorum ya! Ben yokken de perdeleri sen asarsın Ten hyung!"
--------------
Xiaojun, yemek sonrası Juyeon ile odasına çıkmıştı. Juyeon ise Xiaojun'un hastaneden çıktığını öğrenip direk damlamıştı sevgilisinin yanına zaten.
Xiaojun, tek eliyle gruplarına mesaj yazmaya çalışıyordu Juyeon'a belli etmeden. Juyeon da bilgisayardan film seçmekle uğraşıyordu.
Nct sohbet grubu
Xiaojun: Sevgili hyunglarım ve beyinsiz kardeşlerim
Odama dalıp bizi rahatsız eden olursa vallahi uyurum ölürüm
Bu güzel yüzümü bi daha göremezsiniz
Jisung: Hyung yüzünü zaten uyuduğun için göremiyoruz
Xiaojun yazıyor....
Jisung: Neyse sen zaten tek elle yazıyorsundur yavaş yavaş
Ben de uzayayım yavaş yavaş
Jisung offline
Xiaojun: Gelen olursa alçıyı kafasında kırarım
Sizi seviyorum hyunglarım ve kardeşlerim💜💜💜💜💜💜💜
Xiaojun offline
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~NCT WHATSAPP~ ✅
Hayran KurguTAMAMLANDI✅ Taeyong: Kun, taze yoğurdun var mı? Taze köy sütü aldım da süt mayalayacağım. [Nct üyelerinin hepsi aynı apartman içinde oturursa ne olur?] ~~~~ Başlangıç: 21.07.19 Bitiş : 11.06.20 ~~~~ 1 #JAEHYUN ➡️ 04.06.20 4 #NCT...