(Okurken dinleyebileceğiniz müzikleri bölüm başlarına ekledik ^-^ bölüm başında müzik yoksa muhtemelem önceki müzik daha bitmemiştir yani okumaya devam :) https://youtu.be/GQ7nFjW0WpA )
1. Bölüm: Can Kırıkları
Tenha ve dar arka sokaklardan geçip gece karası metal bir kapının önünde durdular. Derinlerden gelen boğuk haykırışlar, çiseleyen yağmura gövde gösterisi yapıyordu. Yağmur damlaları, sokak lambasının ışığının himayesinde titriyordu. Irmalia ve Karlyssa, kendilerini dışarıdan tekinsiz görünen bu yerde bulunca, neyle karşı karşıya kalacakları hakkında hiçbir fikirleri kalmamıştı. Kapının aralanmasıyla kulaklarında karmaşık tiz sesler yükseliyordu, içerdekiler atılan ekmeğin başına üşüşen balıklar gibiydi, herkes koşuşturuyordu. Kızlar loş koridorda ilerledikçe sahne arkasında olduklarına kanaat getirmişlerdi. Kızların sıklaşan adımları koridorun sonundaki kapıyla buluştu. Önünde durdukları kapının hayatlarında açacağı sayfadan haberdar değillerdi. Peki içeride onları ne bekliyordu? Her şey tam on iki hafta önce başlamıştı...
Somnium, ondan ellerini çeken kış mevsimini ardında bırakıp ilkbaharla kucaklaşmaya hazırdı. Opulentia'nın genç yeteneklerinden oyuncu Sisanni Erbatri, 5 Mart günü verdiği partiyle başkent Somnium'un tüm medyatik gençlerini bir araya toplamıştı. Haftanın son gününü eğlenceyle taçlardırmak için gelen konuklardan bazıları kimliklerini gizlemek adına çeşitli maskeler kullanmayı tercih etmişti. Konukların lüks otomobillerinin üstünü yol boyunca sıralanan yaşlı söğüt ağaçlarının gölgeleri örtmüştü. Her zamankinin aksine yanmayan bahçe ışıklarının yerini yıldızlı gece dolduruyordu. Sisanni evinin bodrumunu tam bir parti katı olarak tasarlatmıştı. Gümüş duvarlara yansıyan beyaz spot ışıkları konukları gülümsemeyle karşılıyordu. Köşelerde bulunan siyah deri koltuklar partinin kalabalığından uzaklaşmak isteyenleri kucaklıyordu. Ortada, bistro masalardan arta kalan geniş bölümde konukların özgürce kendilerini ifade edebilecekleri alan onları bekliyordu. Çeşitli içki şişelerinin bulunduğu barın arkasında üç barmen servise başlamıştı. Ortamın loşluğuna ayak uyduran dj müzikleriyle samimi bir atmosfer sunuyordu.
Sosyetenin ilgi odağı olan gençlerden Irmalia ve Karlyssa Bizmut kardeşlere, sevgilileri ikizler Teodo ve Gexwin Tonly Avaros eşlik ediyordu. İçeri ilk adım atan Irmalia, yine güzelliğiyle dikkatleri üzerine toplamaktan çekinmemişti. Her zamanki eleştirel haliyle insanları süzgeçten geçiriyordu. Çok geçmeden sevgilisi Gexwin'in elini tutarak emin adımlarla yürüyüp bir bistroya geçti. Irmalia sevgilisinin kirli sakalları arasında parmaklarını gezdirirken ikisinin de yüz ifadeleri bebekler kadar masumdu. Gexwin'in gece karası siyah gözleri içeride ikizini ve Karlyssa'yı arıyordu. Barın köşesinde bir çift yeşil göz ve etrafını saran bir karanlık vardı. Yaslandığı duvar kadar soğuk görünen Karlyssa sevgilisine bir kor gibi sıcaktı. Karlyssa'nın etrafı, bakışlarıyla ördüğü tel örgülerle çevrili olmasına rağmen Teodo onları eritebilecek kadar tutkuluydu. Teodo sahiplenici tavrını vurgularcasına sevgilisini kollarının arasına almıştı. Endamı ve bakışlarına yansıyan olgunluğuyla Karlyssa'yı mest ediyordu.
Gexwin sevgilisinin yüzünü okşarken yanaklarının sıcaklığından hoşnutsuzluğunu hissedebiliyordu. Irmalia ne zaman içinde bulunduğu durumdan rahatsız olsa bedenindeki kızgın ateş yüzüne de yansırdı. Irmalia bir eli telefonda kız kardeşine birbiri ardına mesaj yazarken diğer eliyle kavradığı içkisini tek solukta içti.
"Irma'nın damak tadına uymayan bir başka mekanla daha vedalaşma vaktimiz gelmiş anlaşılan!"
"Ne bu neşe?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Sarmaşık
General FictionBenzer olduğu kadar farklı olan Bizmut kızları, hayatlarında yeni bir kapı açılıp kendilerini Somnium'da bulduklarında gelecek planları hazırdı. İkiz kardeşler Teodo ve Gexwin Avaros ile beraber pek çok kişinin hayallerini süsleyen hayatlarının sağl...