https://youtu.be/GYkqLAuoqcA
Teodo arabasının radyosunu açmadan dakikalardır araba sürdüğünü fark etmişti. Beynindeki düşünceleri dinlemek yerine müzik dinlemenin ona daha iyi geleceğini düşünüp radyoyu açtı. İlk çıkan şarkı şansına Joza grubunun bir şarkısıydı. Hırsla radyonun tuşuna basıp kanalı değiştirdi. Jasstey'nin sesini duymasıyla içindeki öfke tutuştu. Sıradaki şarkı son zamanların popüler parçalarından biriydi. Özellikle Gexwin ne zaman duysa durup dinlerdi. Şarkıyı dinleyince anıları canlanmış, Gexwin'i hatırlamıştı. İçindeki öfke o kadar baskındı ki öfkesinden saçılan alevler Gexwin'e de sıçrayacaktı. Son zamanda yaşadıkları ve ilerde yaşanılacaklar hakkında onunla bir konuşma yapması gerektiğini düşünüyordu. Gexwin'le konuşup hemen buluşmak istedi ama o hemen gelemiyordu. Teodo da beklemeyi kabul etti ve şehirde gezerek vakit öldürmeye karar verdi. Telefonla konuşurken kıstığı radyoda artık Karlyssa'yla dinledikleri duygusal bir parça çalıyordu. Ayrılıkları şarkının güzelliğini değiştirememişti. Teodo şarkıya eşlik etmeye başlayınca kulağında Karlyssa'nın sesini duyduğunu sandı. Teodo söylemeyi kesti, radyoya baktı. Karlyssa'nın sesi kulağında çınlamıyordu artık. Daha fazla onu düşünmek istemiyordu, radyoyu kapattı. Teodo için çok uzun bir süre sonra işi biten Gexwin'le konuşmak için bir kafede buluşmuştu. Fazla beklemeden asıl buluşmalarının nedeni olan konuyu açtı.
"Artık Irma'yla aynı çatı altında yaşamak istemiyorum."
"Onun ne suçu var da böyle bi' karar aldın?"
"Kardeşim, rica ediyorum uzatmayalım!"
"Tamam, bu konuda ciddi olduğunu görebiliyorum. Yarın onunla ev bakmaya gider, yanından ayrılırız."
"Gexwin, sen beni anlamadın sanırım: ben o kızla olma fikrinden tamamen vazgeçmeni istiyorum."
Gexwin yumruğunu masaya vurmak istese de masanın altında yumruğunu sıkmakla yetindi.
"Sana benim hayatıma karışma hakkını kim verdi? Seni aldatan sevgilin benim sevgilimin kardeşi diye benim sevgilim de mi beni aldatacak? Bu sığ düşünceye nereden vardın?"
"Evet tam da demek istediğim bu! Irmalia gelip sana bu olayları anlattı mı? Yoksa küçük kardeşinin yalanına ortak olmayı mı tercih etti? Tüm bunlar yaşanırken sessizce köşesinde mi durdu yoksa olaylara engel olmaya mı çalıştı? Aç gözlerini Gex! Bu onların bize ilk yalanı değil. Eminim daha önce arkamızdan pek çok dolap çevirdiler. Ona olan aşırı güvenin mi yoksa aşkın mı gözlerini kör etmiş? Gerçekleri göremeyecek kadar safsın. Abla-kardeşin gece ve gündüz gibi olmasını beklemiyorsun herhalde! Yaşadıklarımı yaşarsan mı aklın başına gelecek senin? Gözünü aç ve o kızı sen zarar görmeden hayatından çıkar!"
"Aklın bedenine geri dönünce konuşalım Teodo! Şimdilik Irma hakkında ağzından çıkanları duymamış sayıyorum!"
"Gexwin Tonly Avaros ya o kızdan vazgeçersin ya da ikizinden, yani ailenden..."
Gexwin cevap vermeden kalktı, arabasına doğru yürürken düşüncelere daldı. "Teodo haklı mıydı acaba? İyi de kardeşi ne yaptıysa ablası da onu yapacak diye bir kural yok ki! Ama onlar hep beraber karar alıp beraber hareket ederler. Bu durumda Irmalia beni seviyormuş gibi yapmakta dünyaca ünlü bir aktris kadar başarılı oluyor. Yok yok, kimse öyle rol yapamaz. Neler diyorum ben! Irmalia bana karşı hep şeffaf olmuştu. Teo'nun aklımı bulandırmasına izin vermemeliyim ama söylediklerinin gerçek olma ihtimalini de düşünmeden edemiyorum." diye aklından geçirdi. Çok geçmeden çalan telefonu zihnindeki kara bulutları dağıttı. Arayanın babası olduğunu görünce önce ses tonunu düzeltip ardından telefonu yanıtladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Sarmaşık
General FictionBenzer olduğu kadar farklı olan Bizmut kızları, hayatlarında yeni bir kapı açılıp kendilerini Somnium'da bulduklarında gelecek planları hazırdı. İkiz kardeşler Teodo ve Gexwin Avaros ile beraber pek çok kişinin hayallerini süsleyen hayatlarının sağl...