3. Bölüm: Sahne Arkası - I

2 2 0
                                    

Güçlerini birleştirip yeni bir marka çıkarmaya karar veren iki büyük isim Somnium'un genç ve başarılı insanlarını bir araya toplamıştı. Büyük çaplı bir davetti ve doğal olarak davete yalnızca Irmalia ve Karlyssa değil, Teodo ve Gexwin de gelmişti. Jasstey henüz ortalarda görünmüyordu ama kesin kalabalığın arasında bir yerlerdeydi. Irmalia ve Karlyssa eski sevgilileriyle yüz yüze gelmek bir yana göz göze bile gelmemeye çalışıyorlardı. Çalışıyorlardı da onların ne yaptıklarını, kimlerle konuştuklarını da merak etmeden duramıyorlardı. Pek çok denemeden sonra Karlyssa gözetleme becerileriyle Teodo ve Gexwin'in ne tarafta kimlerle konuştuğunu fark edilmeden izleyebilecek açıyı bulmuştu. Teodo ve Gexwin'in etraflarında katalog gibi, her tende ve fizikte kızlardan oluşan bir çember vardı. Irmalia ve Karlyssa'nın aksine hep beraber gülüşüyorlardı. Kızlar bu duruma hem sinirlenmiş hem de kırılmışlardı.

"Yani onlar terk etti ama ayrılığın yasını kimse tutmuyor mu?"

"Sen Jasstey'yle mi yas tutuyorsun?"

"Sen de kimin tarafını tutuyorsun belli değil!"

Aldatılan insanlar bile ayrılık acısı yaşardı. Karlyssa'ya göre, Teodo ona kızgın olsa bile önce üzülmesi daha mantıklı ve doğaldı. Kızlar partiden ayrılmaya karar vermişken onlara doğru yaklaşan Jasstey'yi gördüler.

"Bugün şanssızsın Jasstey, tam da otele dönüyorduk."

"Sizi gördüğüme göre şanslıyım! Ama Jasstey'ciğinize selam bile vermeden gitmek mi?"

Jasstey hafif gülerek alt dudağını büktü, kaşlarını da üzgün çocuklar gibi kaldırdı, mahzun birkaç bakış attıktan sonra dayanamayıp güldü.

"Bak Jasstey, Irma'nın da dediği gibi biz gidiyorduk; yani şu an bizi alıkoyuyorsun."

"Ben ona 'vaktinizi değerlendirmek' diyorum!"

"Kalıp 'vaktimizi değerlendirirdik' ama gördüklerimizden sonra insanda şevk kalmıyor."

"Ne gördünüz? Yoksa şu sinirli esmerle yancısını mı? Geçmiş geçmiştir kızlar. Anladığım kadarıyla onlar hayatlarına devam ediyor. Size de tavsiye ederim. Bunu iyice düşünün; size iyi geceler."

Jasstey yanlarından ayrılınca davetten çıkıp otele döndüler. Jasstey'nin canı sıkılmıştı ama bunun uzun sürmesine izin vermedi, davette keyfine baktı. Eğlenirken çekici bir kız onun yanına gelip onunla sohbet etmeye başladı. Kızın özgüveni yerindeydi, zerre çekingen değildi. Konuşurken vücudunu çok iyi kullanıyordu: kalçasını kıvırıyor, elleriyle Jasstey'ye dokunuyordu. Sırtını dik tutup dekoltesinden göğüslerini sunuyor, saçlarını savuruyor, konuşurken Jasstey'ye yaklaşıyor, eğiliyor, kahkahalar atıyordu. Konuşmaktan sıkılan kız Jasstey'nin elinden tutup onu dans etmeye çağırdı. Ellerini Jasstey'nin boynuna uzatmış kalçasını çeviriyordu, Jasstey'ye sokuldu ve onu biraz cansız gördüğünü söyledi. "Hadi ama!" diye bağırırken dans figürlerini onun üstünde uyguladı. Jasstey istediği her kızı elde edebiliyordu ama Karlyssa'yı elde edemeyişine anlam veremiyordu. Kendine defalarca neden hala ona sahip olamadığını sormuştu. İçinde bir umutla Karlyssa'nın etrafta olabileceği ihtimaline karşı kızdan uzaklaşmak için geri geri yürürken bir adama çarptı. Kız arkasında Jasstey'yi hissetmeyince dönüp ona doğru yürüdü.

"Bu kadar dans sana yettiyse eve geçebiliriz tatlım!"

"Bence sen tek başına dans etmeye devam et."

Kız bunu beklemiyordu, yanlış duyduğunu sandı ve tekrarlattı. Olanların saçma olduğunu ve reddedilecek hiçbir şeyinin olmadığını düşünüyordu.

"Sen kaybedersin yakışıklı!"

"Jasstey Weide asla kaybetmez."

Jasstey böyle ucuz numaralarla avlanmazdı. İnsanlar onu seçemez Jasstey kimi isterse seçerdi. Partiden ayrılarak arabasına gitti. Eve doğru sürmedi, kızların kaldığı otele gitti. Kızlar odalarına çekilmişti; Irmalia balkonda müzik dinliyor, Karlyssa yatakta dönüp duruyordu. Jasstey otelin içine doğru yürüyordu. Robot gibi ilerliyordu, sanki beynini söküp almışlar gibi vücudunu takip ediyordu sadece. Lobiye girince Karlyssa'ya aşağı inmesini söyleyen bir mesaj attı. Uyumuş olabileceğini düşünemiyordu ama şanslıydı, uyumamıştı. Karlyssa onun neden bahsettiğini anlamadığını söyleyince Jasstey sadece gelmesini söyledi. Bu ciddiyetin ardında ne olduğunu merak eden Karlyssa üstüne sabahlık geçirip aşağı indi. Karlyssa onun sabırsızlıkla ayakta beklediğini düşünmemişti.

Altın SarmaşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin