3. Bölüm: Sahne Arkası - III

3 2 0
                                    




Irmalia'nın arkasının dönük olduğu kapıdan Zing kolunu uzatarak Irmalia'nın omzuna dokundu. Konuşmak için gelen taraf Zing olsa da kelimeleri bir araya getirip uygun bir giriş yapamıyordu. Sessizce birkaç saniyeden fazla bakışınca Irmalia dayanamayıp söze girdi.

"Ee?"

"Bi' kitapta okuduğuma göre insanlar anılarını kokularla bağdaşlaştırır ve bazı kokuları hatırlamak zamanda yolculuk yapmak gibidir... "

"Krento Pelsomasber?"

"İçeride olanlar için üzgünüm. Ben Zing, normalde böyle biri değilimdir. Konser öncesi gerginlik de diyebiliriz."

"Joza'nın üçüncü harfi yani di' mi? Ben de Irmalia."

İkili içeride olanların unutup konuşmalarını tatlıya bağladılar. Karlyssa ablasının tek olduğunu düşünerek ona bakmak için dışarı çıktı.

"Neden ablamın yanındasın?"

"Neden olmayayım ki?"

"Çünkü buna gerek olduğunu sanmıyorum! Hem zaten biz niye buradayız ki?"

"Aslında bu soruyu ben de merak ediyordum... "

"Bu sorunun yanıtının seni ilgilendirdiğini de, sana hesap vermemiz gerektiğini de, bizimle bu üslupla konuşabileceğini de düşünmüyorum!"

"Hanginiz Jasstey'ninki tam olarak bilmiyorum ama sen onun için fazla ciddisin."

"'Jasstey'ninki' mi? Siz insanları böyle mi tanımlıyorsunuz? Benim bir adım var!"

"Pekala baştan başlayalım, ismini söylersen sana bundan sonra adınla hitap ederim."

Karlyssa, genelde karşısındaki insan ona çok da mühim bir hata yapmadıysa ilk attığı adımda yumuşardı. Zing'in bu ılımlı yaklaşımına kayıtsız kalmadı. Karlyssa tokalaşmak için elini uzattığında Zing ona uzanan ele bakakaldı. O güne dek Jasstey ve Anthon'un yanlarında getirdiği kızlar ilk dakikan boyunlarına atlar, sarılıp öperdi. Yaptığının yargısız infaz olduğunun iyice farkındaydı ve kızlara karşı mahçup olmuştu. Tokalaşırlarken Karlyssa kendini tanıttı.

"Karlyssa Bizmut."

"Bizmut mu? Hangi Bizmut? Bizmut Holding'in 'Bizmut'u mu?"

"Evet, ta kendisi..."

"İşte bunu hiç beklemiyordum! Peki sizin gerçekten burada ne işiniz var?"

Irmalia ve Karlyssa, tam olarak da bunu düşündüler. Kızlar bir süre bakışarak birbirlerine de aynı soruyu yönelttiler.

"Teknik olarak ben Karlyssa geldi diye geldim. Sahi, sen niye geldin?"

"Boşluğuma geldi..."

Kızların bu sözlerinin ardından kısa bir sessizlik oluştu. Jasstey, Karlyssa'nın nerede olduğunu merak etmişti; ablasının yanında olabileceği düşüncesiyle kulisten çıktı. Karlyssa'yı o gece yakınında tutmak için davet etmişti ama işler umduğu gibi gitmiyordu. İşleri kontrolü altına almak için yanlarına gitti.

"Siz delirdiniz mi? Bu soğukta niye buradasınız?"

"Bazı anlaşmazlıkları gideriyorduk."

"Öyle mi bal dudak? O zaman bi' sigara içeyim sonra içeri girelim. Ee, buzlarınız eridi mi Irmalia'yla?"

"Irmalia'yla mı? Tam tersi biz Karlyssa'yla zıtlaştık."

"Tabii ya! Irmalia'yla olsaydı bu kadar kolay tatlıya bağlanmazdı! Sahi senin neden hiç sesin çıkmıyor?"

Altın SarmaşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin