(Zawgyi ver)
အသံတစ္ခုသည္ အေဆာင္ပ်က္တစ္ခုမွ ထင္ရွားစြာေပၚလာေလသည္....
ဒါ..ဒါ soobin အသံမဟုတ္လား??သူသိခ်င္ေဇာနဲ႔ အသံၾကားရာ အေဆာင္ဘက္သို႔ျဖည့္ျဖည္းခ်င္းသြားလိုက္ေတာ့
ဆူညံသံေတြပိုေတာင္က်ယ္လာသလို...
သူၾကားလိုက္ရသည္ကေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ နာနာက်င္က်င္ငိုရွိုက္သံသာျဖစ္သည္..အေဆာင္ေရွ႕ေရာက္ေတာ့ သူမသကၤာသည္မို႔ ျပတင္းေပါက္နားကေခ်ာင္းအၾကည့္....
ေတြ႕လိုက္ရတဲ့ျမင္ကြင္းက သူ႔ကို shock ရသြားေစသည္..
ဗလာက်င္းေနတဲ့ ခနၶာနွင့္ မ်က္ရည္သြင္သြင္က်ကာ ေတာင္းပန္ေနတဲ့ soobin...ၿပီးေတာ့ သူခ်စ္ရတဲ့ေကာင္ေလးကိုစိတ္ႀကိဳက္ျပဳမူေနတဲ့ yeonjun."ေတာက္!!"
သူလက္ကိုတင္းတင္းဆုတ္ထားမိသည္
မက္ရိုင္းလိုက္တဲ့ေကာင္ အရင္ကသူငယ္ခ်င္းျဖစ္ခဲ့တာေၾကာင့္ေရာ soobin အေပၚေကာင္းခဲ့တာေတြေၾကာင့္ပါ ဒီေလာက္ထိ လုပ္ရက္လိမ့္မယ္မထင္ခဲ့တာသူ႔အမွားသူခ်စ္ရတဲ့ေကာင္ေလးမွာ လက္ကိုအဝတ္နဲ႔ခ်ည္ခံထားရကာမ်က္ရည္ေတြလည္း မ်က္ဝန္းထဲမွာအျပည့္...
နာက်င္မႈေၾကာငိ့ပြင့္ဟေနတဲ့ နႈတ္ခမ္းလႊာေလး...သူဆက္ၾကည့္နိုင္စြမ္းမရွိေတာ့သည္မို႔ ေက်ာခိုင္းကာထြက္လာခဲ့သည္..
နႈတ္ခမ္းမွလည္း Yeonjun ရဲ႕နာမည္ကိုအႀကိမ္ႀကိမ္ေရ႐ြတ္ရင္း...
မ်က္ဝန္းမွာေပၚေနတဲ့ ေဒါသရိပ္တို႔က နွလံုးသားတစ္ခုလံုးအထိေလာင္ကြၽမ္းလ်က္....***************************
ေအာက္နႈတ္ခမ္းကိုျပတ္လုမတက္ကိုက္ခဲထားသည္မို႔ နႈတ္ခမ္းမွေသြးေတြပင္စီးက်သည္အထိ...
သို႔ေသာ္လည္း ေအာက္ပိုင္းမွနာက်င္မႈနဲ႔ယွဥ္လ်ွင္ဘာမ်ွမဟုတ္...သူ Yeon ကိုတားခ်င္တယ္
ရပ္တန္႔ဖို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္မိတယ္
နာက်င္လြန္းလို႔လည္း ေအာ္ဟစ္ပစ္လိုက္ခ်င္မိတာဒါေပမဲ့လည္း လက္ေတြ႕မွာေတာ့ yeon ပုခံုးေပၚမ်က္နွာအပ္ကာ တိတ္္တဆိတ္ငိုေႂကြးေနမိရံုမွအပါး...
"Ahh bin ah"
သူ႔ထဲဝင္လာတဲ့ ပူေႏြးေႏြးအရည္ေတြေၾကာင့္ပြန္းပဲ့ေနတဲ့အတြင္းသားေလးေတြစပ္ကာမ်က္ရည္ေလာက္သည္အထိ...
YOU ARE READING
Regrets [Completed]
RomansaChoi Soobin X Choi Yeonjun ❤️ Warning 🚨🚨🚨 (Zawgyi + Uni)