Gif de ki kiz Asel.
Aynaya bir adım atmış beyaz soluk suratıma bakıyordum. Siyah saçlarımı taramış mavi gözlerimi daha güzel göstersin diye rimel sürmüştüm. Lise son sınıfa gidiyordum ve üniversite sınavına 2 ay 2 hafta kalmıştı. Heyecandan uyuyamadığım günlerde olmuştu. Babam ile 2 sene önce trafik kazası geçirmiştik ve bizi apar topar hastaneye götürmüşlerdi o an doktorun yanlış bir hareketi ile babamı ameliyat masasında kaybetmiştik. Benim ise darbenin etkisi ile hafızam silinmiş geçmiş ile ilgili çok az şeyler hatırlıyordum. O günden sonra çok iyi bir doktor olmak istemiş ve bunun için çok çalışmıştım. Annem odama girdiğinde düşüncelerimi bir kenara atmıştım. "Hiçbir şey yemiyorsun incecik kaldın." diyerek azarlamıştı. "Okula gitmek istemiyorum." Annem alnımdan öperek "Çok az kaldı sınavına, sonra her şey çok güzel olacak." Göz devirerek "Nereden biliyorsun?" Sadece gülümsemişti. Çantamı hazırladıktan sonra bir şeyler atıştırmıştım.
Okula geldiğimde Caner ve Sibel bana gülümseyerek bakıyordu. Koşarak yanlarına gittim.
"Sizi görmek aşırı mutlu ediyor beni." Sibel kolumu çekerek kendine yapıştırdı. "Yeni dedikodu öğrendim."
"Merakla bekliyorum."
"Orospu Büşra'nın sevgilisi var hemde 22 yaşında." Gözlerimi devirerek "uzun zaman sonra yaşı küçük birini bulmuş bu mu dedikodu cidden?"
"Hayır kızım Samyeli Holding ve özel okullarının sahibinin çocuğu ile." O sırada Kaan koşarak gelmişti. "Duydunuz mu?" Sibel saçlarını savurarak "Çoktan söyledim bebeğim." Kaan gaydi ama aşırı yakışıklıydı. Bütün kızlar ona aşıktı o ise bütün erkeklere..."O gayet de güzel bir kız istediğini de bulur." İçimdeki kıskançlığı bastırmıştım. Birden gür sesli bir motor sesi duyulmuştu. Hepimiz okulun çıkışına doğru baktığımız Büşra ve motorcu sevgilisini gördük. Büşra motordan inip kaskı sevgilisine vermişti. Çocuk kaskı çıkarır çıkarmaz siyah uzun saçları gözüne kadar gelmiş elleri ile geriye savurmuştu. Keskin hatları yeşil gözleri ilk dikkate çarpan özelliğiydi.
Büşra çocuğun dudaklarına yapışıp vampir gibi emdikten sonra çocuğa el sallayarak bize doğru gelmeye başladı. Kaan elimi tutarak "Gidelim bize doğru geliyor." Çocuk ile göz göze gelmiştik ve beni süzerek kaskı takmıştı.
Büşra dibime girerek "Sevgilim nasıl Asel?" Gözlerimi devirerek gülümsedim "Ah harika bunla da ciddi düşünüyor olmalısın tam 320 sevgilinden sonra." Bizimkiler kıkırdayınca Büşra kahkaha attı. "O küçük göğüslerin ile hiçbir erkeği tavlayamayacağın için böyle konuşuyorsun."
"Evet göğüslerime silikon yapıp şişirmediğim için hiçbir erkeği tavlamayacağım sırf buna aşık oluyorlarsa." dedikten sonra söz hakkı tanımadan arkamı dönüp gitmiştim. Aptal sarışın!Akşam eve gelmiş deli gibi çalışmaya başlamıştım. Günlerimi hep bu şekilde geçiriyordum hayatım hep sıradandı ama bu sıradanlığı seviyordum. Heyecan arayan bir kız hiç olmamıştım. Birden telefonum çalmıştı arayan Caner idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Tozu
ChickLitÇocukluğumuzdan itibaren geçmiş olaylara karşı genel anlamda, evvel zaman içinde kalmış eski günlere karşı hürmet dolu bir korku hissini üzerimizde taşırız. Insanoğlu yanlış yapar "Geçmişte kaldı geleceğe odaklan kapat o sayfayı yeni bir sayfa aç."...