Bölüm 11

4 1 0
                                    

Gif de ki kişi Selim.

Senem arabadan inip yanımıza geldiğinde Emir'i ittirdim.
"Açıklayacak mısınız siz ikiniz ne halt ediyorsunuz?" Tam her şeyi açıklayacak her şeyin yalan olduğunu söyleyecekken Emir "Selim Aselden ayrılmış ve Asel o kadar üzülmüş ki kızcağız buraya gelip boğazdan kendini atacakken ben şans eseri buradan geçerken görüp kurtardım."

Emir'e bu nasıl yalan! (Mantık)
Gerçekten buna ben bile inanmazdım (Mantık)

Emir'e nasıl ya der gibi bakarken Senem bir anda "Ciddi misin sen? Asel neden bunu yapıyorsun bir erkek için değer mi?" Dedi ve koşarak bana sarılmıştı. Ağzım açık Emir'e bakarken Emir gülmemek için kendini zor tutuyordu. "Aşkım bende dedim üzülme bir erkek için değer mi diye kıza teselli veriyordum." Senem Emir'e bakarak "Ya sen çok iyi kalpli bir adamsın." dedikten sonra Emir'i öptü ve elini görür görmez çığlık atarak "Senin eline ne oldu?"
"Ya sorun yok babam ile kavga ettik de biraz." Gözlerini devirerek "Ne güzel kendi evinde yaşıyordun hani gitmeyecektin hiç oraya, geçen sene de beraber kalıyorduk sonra gittin başka şehire gelince de tek yaşamaya alıştın." Ağzım açık "Siz geçen senede mi beraberdiniz?" Senem gülümseyerek "Tabi ki." Dediğinde Emir'e baktım. Senem'i aldatmıştı hemde Büşra ile. Emir omuz silkerek "Neyse o zaman ben Asel'i eve bırakayım." Senem tek kaşını kaldırarak "Asel Selim ile kalmıyor mu? Ayrıldığına göre Selim'e bırakamazsın ya." Emir "Doğru dimi nerede kalacak kız haklısın, biz de kalsın o zaman ne yapalım kalsın biz de." Senem gözlerini devirerek "Saçmalama senin yanında dişi sinek bile istemem." Dedikten sonra bana döndü "Yani senlik durum değil Asel bu çocuğu fazla kıskanıyorum da ben." Diyerek kahkaha atmıştı.

Hayret madem kıskanıyor geçen sene ne diye o zaman şehir dışına gönderiyor çok ilginç (Mantık)

Bir anda gözü tişörtüme kaydı. "Emir?" Emir ile birbirimize baktığımız da Senem'in ne diyeceğini anlamıştık. "Efendim sevgilim?" Giydiğim tişörtü göstererek "Bu senin değil miydi Emir?" Emir omuz silkerek "Aşkım onu ben Selim'e vermiştim demek ki Asel'e vermiş." Kafamı evet dercesine salladım.

"Benim pijamalarım yok da Selim'in dolabından aldım." Senem ellerini göğsünde birleştirerek bizi süzdü. "Ben şu Selim'i arayayım." Şüphelenmişti.

Başta şüphelenmesi gerekiyorken şu na mi şüpheleniyor cidden mi? (Mantik)
Galiba bizim atlayacağımızı cidden düşündü (Kalp)

Emir ile aynı anda "Hayır!" Dediğimiz de daha da sinirlenmiş ve şüphelenmiştı bunu da belli etmişti. "Arayacağım." Arabasına gittiğinde "Senem'i aldatmışsın?" dedim kızgın ses tonuyla. "Olay şu an bu mu cidden Asel?" Senem yanımıza gelerek Selim'i arayıp hoparlöre verdi. Selim uykulu ses tonuyla "Alo?" Dediğinde Emir öksürmüş taklidi yapmış ben ise hapşırmış taklidi yapmıştım. Senem gözlerini devirerek "Asel yanımda." Emir bana baktığında gözleri ile işaret etmişti ve bir anda ağlamaya başlamıştım. "Aptal Selim kalbimi kırıp benden ayrıldıktan sonra şimdi de uyuyor mu?" Senem telefonun hoparlörünü kapatıp ses gitmemesi için çabalamıştı. "Asel seni çok seviyormuş." Dediğinde Emir ile bakıştık. Senem'in bir anda ağzı açık kaldı bana üzgün bir ifade ile baktı. Emir ile bakışıp sıçtık mi acaba diye düşünürken Senem bir anda bağırmaya başladı. "O kız seni kaybetmedi sen o kızı kaybettin ukalaya bak." Telefonu kapattığında bize bakti Senem ikna olduğu belliydi. "Aptala bak hem kızın kalbini kırıyor hem de bana bağırıyor. "Emir ile derin bir oh çekmiştik. " Asel ağlama biz de kalacaksın ben seni bugün bize götürürüm yarın da beraber okula gideriz." Emir'e kurtar beni der gibi baktığımda "Hayır kız seni bile tanımıyor aşkım utanır."
"Bu kadar çok yakından mı tanıyorsun sen de böyle bir yorum yapıyorsun?" Emir'in başı belaya gireceğini fark etmiştim. "Sende kalmam çok iyi olur." Dediğimde Emir kafasını salak der gibi sallamıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 25, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Geçmişin TozuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin