14.deo

442 15 1
                                    

14.deo
Čula sam zvono na vratima, otišla sam i otvorila. To je bila Chloe.
C:Opaaa mačko! Da li si spremna za žurku?
Ja:Naravno, idemo.
Ušle smo u njen auto, i krenula ka Ethan-ovoj kući. Nadam se da se neću dosadjivati. Ipak nisam neki tip osobe za žurke. Više sam za kuću, jorgan i netflix.
C:Ajde ispadaj, stigle smo.
Ja:Okej.
Izašle smo iz auta i pošle ka kući. Kuća mu je veoma velika i lepo dekorisana. Chloe je zazvonila na vrata, i Ethan nam je otvorio.
E:Dobrodošle.
Uputila sam mu blag smešak. A on nam je pokazao rukom da udjemo. Kada sam zakoračila unutra odmah sam osetila miris cigareta i alkohola. Uhvatila me je jeza. Ja i Chloe smo se prošunjale do šanka, jedva. Bilo je baš dosta ljudi.
C:Idem ja da plešem malo, hoćeš samnom?
Ja:Može.
Provukle smo se do sredine i krenule da plešemo. Osetila sam poprilično mnogo muških pogleda na nama, a nije bilo ni malo ženskih. Gledale su nas zavidno. Odjednom sam osetila nečije ruke na mom struku. Kada sam se okrenula ugledala sam  Noaha.
Ja:Šta misliš da radiš?
N:Pa plešem.
Ja:Skloni svoje ruke sa mog struka.
N:Neka, lepo mi je ovako.
Odgurnula sam ga od sebe i nastavila da plešem sa Chloe. Ali sam opet osetila ruke na struku.
Ja:Bože šta je tebi, šta želiš više od mene?
Kada sam se okrenula shvatila sam sa to nije bio Noah.....

Zabranjeni raj✔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt