89.deo

248 7 0
                                    

89.deo
Posle kafe sa Chloe, otišla sam do Noahovog stana. Pozvonila sam mu na vrata, i otvorio je bez majice. Brzo sam skrenula pogled, i drsko se prodrala.
J:Noah, sta to radis zaboga?! Obuci se!
N:Ajde Alisson, sta je sa tobom
J:Nepristojan si
Okrenuo me je ka sebi, i otisnuo sitan poljubac na mojim usnama
J:Ko ti je dao za pravo?!
Opet je uradio isto. Malo me je iznervirao, ali mogu reci da sam pomalo i uživala.
J:SAD me već nerviras
N:Nisam znao kako drugacije da te ucutkam
J:Sram te bilo. Kako lupetas, pa ja uopšte ne pričam puno.
Samo se nasmeši, a ja sam bila zbunjena, da li ja stvarno mnogo pričam? Ma ne, on samo lupeta.
Prošla sam pored njega, i unela svoj kofer unutra. Posao je sa mnom, i pokazao mi sobu. Bila je jako lepa, i odmah sam se raspakovala. Legla sam malo na krevet kako bih se odmori la, jer sam bila jako umorna. Noah je otišao u svoju sobu da spava, a ja uporno nisam mogla da zaspim. Ja spavam u Noahovoj kući. Samo mi se ta misao vrzmala po glavi. Bila sam jako žedna, pa sam otišla do kuhinje da sipam malo vode. Nagela sam se na sudoperu, kako bih dohvatila solju koja je bila jako visoko. Nikako nisam uspevala, ali sam onda osetila kako me neko grli i podiže. Okrenula sam se i ugledala Noaha, koji mi pomaže da dohvati solju. Digao me je, i ja sam je uzela, zatim sam se okrenula i zahvalila mu se.
J:Hvala ti
Rekla sam vrlo stidljivo, a on se samo nasmeši. Boze,ima prelep osmeh. Uhvatila sam samu sebe kako razmišljam o njemu. Boze Alisson, sad si nasla o tome da razmišljaš.

Zabranjeni raj✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora