66.deo
*Jutro*
Ustajem iz kreveta na neki način naspavana. Lepo je probuditi se u miru i tišini, ali lepše je kada ti jutarnje sunce izmami osmeh. Razvlačila sam se po krevetu još 10-ak minuta, pa onda ustala. Stavila sam vrlo malo šminke samo maskaru i sjaj, obukla sam beli top sa natpisom ,,Not your barbie girl,, i bele farmerice. Na noge sam obula crne Nike 97-ice. Krenula sam ka školi. Samo ja i moje misli. Niko drugi, to je dar, sve ostalo pada u vodu. Teško je izaći na kraj sa ljudima jer ti svakoga dana pokazuju novo lice. Previše ljudi sam stekla i izgubila. Mrzim dvoličnost, no suočavam se sa njom svakoga dana... Iz mojih misli me trže glas moje najbolje drugarice.
Ch:Kako si se provela na rodjendanu slavljenice?!
Namignula mi je i sa osmehom pokušavala da izvuče odgovore iz mene.
Ja:Ja sam savršeno.
Ch:Ako bi Vaše Visočanstvo htelo da krene u školu?
Krenula sam da se smejem kao da nisam normalna.
Ja:Pa Moje Visočanstvo mora prvo da svrati do prodavnice da se najede kao čovek.I ona je krenula da se smeje sa mnom. Ušle smo u prodavnicu i nakupovale sve i svašta. Dok sam uzima čips videla sam kako Chloe gleda nekog plavušana.
Ja:Opaa, u šta to gledaš?
Šapnula sam joj na uvo da ne bi i on čuo.
Ch:Slobodna sam, mogu da gledam koga hoću.
Postidjeno mi je odgovorila.
Ja:Mhm, ajde idi traži broj.
Ch:Baššš, ajde ne lupaj.
Ja:Ako ti nećeš ja ću.
Ch:Čekaj nemoj!
Nisam se obazirala na njeno dozivanje već sam se samo okrenula prema tom dečku.
Ja:Ćao.
Nasmejano sam mu pružila ruku dok je Chloe postidjeno stajala iza mene. Vidno je bilo da joj se svidja. Plavokosi dečko mi je uzvratio isto tako.
Xx:Ćao, ja sam Mathew.
Ja:Ja sam Alisson, a ovo je moja drugatica Chloe.
Pomerila sam se u stranu, da bi mogao i nju da vidi.
Ja:Chloe i ja smo htele da te pitamo da li želiš kasnije sa nama na kafu ili sok?
M:Naravno što da ne.
Razmenili smo brojeve i kada smo se razilazili Mathew je namignuo Chloe. Znala sam da ima nešto izmedju njih.
YOU ARE READING
Zabranjeni raj✔
RomanceDa li će devojka koja je svoje detinjstvo provela u svojoj sobi, izolovana od ostatka sveta uspeti da se uklopi? Kako će uspeti da nagovori roditelje da ode na fakultet, i da se više ne školuje od kuće? Da li će naći ljubav u dečku kojeg su joj name...