81.deo

242 6 0
                                    

81.deo
Proslo je već 3 dana, a ja nisam izlazila iz kuće, praveći se da sam bolesna. Nisam mogla da idem u školu, jer ne znam kako bih pogledala Ethana u oči. Mi smo još uvek zajedno, nismo raskinuli, ali šta će kada se venčamo. Sutra je svadba, i danas moram izaći, kako bismo spremili sve što je potrebno. Brzo se obučem i sidjem u kuhinju, jer čujem neke glasove. Tu su bili svi, čak i Noah.
Ma:Duso, sutra je svadba, i moramo obaviti sve pripreme. Pozivnice su poslate, restoran je zakqza, muzika i sve. Samo je bitno da sredimo kucu, i da se ri odmoris.
J:Dobro mama. Kao da je bitno
Ma:Birno je! Sada idi lepo i dogovori se sa Chloe.
Chloe treba da kiti svatove pa je mama zato toliko nervozna. Sa njom će to raditi i Madisson kod kuće. Otišla sma u sobu i sve dogovorila. Ond Ami je naredila da se odmaram, kao da treba da s eporadjam, a ne udajem. Nisam mogla da spavam od muke. Nisam želela da se sve ovako desi. Želela sam da se radujem ovom danu, a ne da to bude na silu.
Jutro
/Dan venčanja/
Posle dobro neispavane noći. Budim se u 6 sati kako bih namestila frizuru, šminku i obukla se. Bila sam jako nervozna, i sve to smo završili oko pola deset. Kada sma bila spremna, ušla sam u auto, i krenuli smo ka crkvi.
Ubrzo smo stigli ispred velike i lepe crkve. Svatovi su bili na sve strane, a mene je tata uhvatio pod ruku, i vodio ka oltaru. Noah je stajao već spreman kod popa, i sa nestrpljivoscu me gledao. Pogledala sam malo okolo, i videla da Ethana nema. Sad Ace mi biti mnogo lakše. Da je on tu, ne bih mogla reci da. Stala sam pored Noaha, i ceremonija je mogla da počne.

Zabranjeni raj✔Where stories live. Discover now