70.deo

252 6 0
                                    

70.deo
Ova predivna noć je prošla, pa sam se probudila oko podneva, jer nisam išla na faks tog dana. Bila sam jako ushicena. Ustala sam i otusirala se pa kasnije sišla do dnevne sobe. Odatle sam čula jaku dreku, pa sam prišla malo bliže. Onda sam ugledala kako se mama i Madisson svadjaju.
M:Ne možeš to d ajoj učiniš, nije to zaslužila. Pusti je da uživa u svojoj sreći!
Ma:Madisson, to je bio dogovor od njihovog prvog viđenja. Samo joj nisam odmah rekla.
M:Pa si nasla da joj kažeš kada je zaprosena, i ima verenika!
Prišla sam još malo bliže, i bledo gledala mamu i Madisson. Pretpostavljam da pričaju o meni, jer sve ukazuje na to. Ali nisam imala snage da čujem šta se dešava, jer mislim da nešto nije uredu.
Ma:A dušo, tu si. Moram nešto da ti kažem...
J:Mama, sta je bilo?!
M:Alisson, ne slušaj je. Misli samo na sebe i svoj glupavi posao, da nikako nisi pristala na ov što ti sada kaže!
Ma:Nema sta da ne pristane, ako ne pristane, moraću da je pošaljem u internat.
J:Šta?! Hoće li mi neko reci o čemu se ovde radi?!
Ma:Duso, ja i tvoj otac možemo izgubiti posao, ako ti ne budeš bila sa sinom od naših partnera.
J:Šta?! Jesi li ti poludela! Ne moze tako!
Počela sam da urlam iz sveg glasa. Nisam mogla da stanem, jednostavno ovo se ne dešava. Imam verenika, sta je ona umislila!
J:Neću, nema šanse da to uradim!
Ma:Duso, ali moraš
J:Ništa ja ne moram! Udacu se za Ethana, i bas me briga za vas! Kako ste mogli tako nesto da učinite! Ne moze!
Istrcala sam iz kuće uplakana. Krenula sam da trčim ka obližnjem parku. Ako se ne udam za tu budalu od sina njihovih partnera, mogu da se pozdravim od svog društva i dosadašnjeg života.

Zabranjeni raj✔Where stories live. Discover now