43.deo

293 10 0
                                    

43.deo

Sele su pored nas i krenula je utakmica. Nije se ništa posebno desilo. Ja uopšte ne shvatam ovu igra, samo šutiraš loptu i ne trudiš se. Odjednom je Noah dao gol. Mahinalno je pogledao u mene, a ja sam samo skrenula pogled.
Ch:Ovaj se baš zacopao u tebe.
Ja:Šta lupaš bre?
Ch:Pa vidi se da je tebi posvetio gol, a Ethan-u sigurno nije svejedno vidi.
Pogledala sam ka terenu i videla kako Ethan popreko gleda Noah-a.
Ja:Ajde ćuti.
Ch:Ja samo ističem činjenice.
Opet je krenulo da bude dosadno, ali onda je Alex zapucao gol i utakmica se završila. Maddison je odmah otrčala kod njega. Ja sam krenula sa čestitam Ethan-u, ali Viktoria me je prestigla. Zagrlila ga je čvrsto, a on je samo gledao u mene. Toliko sam bila besna, da bih je sada počupala. Suzdržala sam se i znala šta da uradim. Otišla sam do Noah-a i jako ga zagrlila. Znala sam da me Ethan i Viktoria gledaju. Bila sam idalje u Noah-ovom zagrljaju. Bio je zbunjen, ali je uzvraćao. Kada smo se udaljili nežno sam mu odgovorila.
Ja:Čestitam.
N:Hvala....
Ja:Znam ja za koga je bio onaj gol.
Otišla sam do Chloe i ostavila ga u čudjenju. Chloe je sve to snimala.
Ja:Alooo, šta to radiš?!
Ch:Postavila sam vas na story.
Ja:Molim??! Pa ja sam sa Ethan-om, šta li će pomisliti sada?!

Zabranjeni raj✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin