8.deo

600 18 1
                                    

8.deo

Šetali smo se parkom, i pričali smo o nekim nebitnim temama. Kada smo došli do ljuljaški, odmah sam potrčala i sela na ljuljašku.
N:Šta radiš to?
Ja:Cuti, i dodji ljuljaj me.
Došao je do mene i krenuo da me ljulja. Mali vetrić je duvao i pomerao pramenove moje kose. Izgledalo je kao u filmovima. Osim toga što ja i Noah nismo zaljubljeni jedno u drugo.
N:Ajde dosta, umorila si me.
Ja:Ajde još 5minuta.
N:Ne mogu.
Pogledala sam ga i približila sam mu se toliko da sam osetila njegov dah na svojim usnama.
Ja:Molim te.
Zagledao se u mene i kratko mi odgovorio.
N:Dobro.
Ja:Jes.
N:Tebi nikada ne mogu da kažem ne.
Rekao je to malo tiše, i valjda je mislio da ja neću čuti. Ali jesam.
Ja:Molim?
N:Ništa, kažem naporna si.
Na to sam se samo nasmejala.
Još malo smo šetali, ali kako kažu svemu što je lepo dodje kraj. Tako je i ovome. On i njegovi roditelji su otišli kući, a ja sam otišla u svoju sobu da spavam. Presvukla sam se u pidzamu i skinula šminku. Bacila sam se na krevet, i krenula da razmišljam o njemu. O njegovim plavim očima. Odjednom neko je ušao u moju sobu kao da će da me ubije. Vrisnula sam i skočila sa kreveta. Pala sam na pod. Čula sa samo smeh. Podigla sam se sa poda i ugledala figuru moje sestre.
Ja:Jesi ti normalna? Prepala sam se!
M:Sumnja se, ali nije dokazano.
Ja:Pokazaću ja tebi što je dokazano.
Pogledala sam je sa prezirom.
Ja:Jesi došla zbog nečega ili samo na smrt da me isprepadaš?
M:Ustvari, došla sam da pitam kako je bilo sa Noah-om?
Ja:Bilo je okej. Sad, imaš 3sekunde da napustiš moju sobu, ili ću ti pokazati šta znači isprepadati na smrt.
M:Dobro ljutko, laku noć.
Izašla je iz moje sobe, i mogla sam napokon da radim ono što sam planirala. Da spavam.

Zabranjeni raj✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang