15.deo

440 14 1
                                    

15.deo
To je bio neki lik. Videlo se da je pijan, odmah sam ga odgurnula od sebe, ali je bio mnogo jači. Chloe je otišla po piće, pa sam bila sama.
J:Alo bre, ostavi me na miru
Xxx:A, baš si slatka
J:Ma ostavi me na miru bre. Ko ti je dao za pravo da me tako uhvatis.
Xxx:Znaci bunis se, a?
J:Naravno da se bunim
Krenuo je da mi se približava. Ja sam sve više i više išla u nazad. Povukao me je sa sobom u neku prostoriju gde nije bilo ljudi. Jako sam se uplašila, ali nisam mogla da ga odgurnem od sebe. Počela sam da plačem, i molim Boga da neko naidje. u tom trenutku pokušao je da me poljubi, ali se odjednom srušio na pod. To je bio Ethan, on ga je udario i onesvestio se. Niz moje obraze su samo klizile suze, i odmah sam zagrlila Ethana. Bila sam mnogo uplašena, a on me je tesio. Na drugom kraju hodnika iza nas ugledala sam Noaha kako nas gleda. Nisam mogla da protumači njegov pogled. Tada sam pustila Ethana.
J:Hvala ti... Da nisi naišao, ko zna sta bi mi onaj retard uradio.
E:Ma nista. Drago mi je da sam stigao na vreme
J:Sada moram da idem, moram da njadjem Chloe.
E:Cao
Krenula sam da tražim pogledom moju najbolju drugaricu. Nije je nigde bilo i u tom trenutku mi je stigla poruka. Bila je to ona.
C:Alisson, isvini što ti se nisam javila, ali nije mi bilo dobro, pa me je Davor odvezao kući.
J:Opa, Davor jeli. Nema veze. Vidimo se sutra.
Bilo mi je potrebno svežeg vazduha, pa sam izašla napolje. Tamo sam srela Noaha.

Zabranjeni raj✔Where stories live. Discover now