28.deo

361 14 0
                                    

Ja:Srela sam majmunčinu Antonia.
C:Ko je to?
Ja:Ja skroz zaboravila da ti ne znaš.
Ispričala sam joj sve do detalja.
C:Bože sačuvaj, to je neka budala.
Ja:A još sam sa Ethanom, šta ako me bude smarao dok sam sa njim.
C:MOLIM?!
Ja:Šta?
C:PONOVI TO ZADNJE!
Ja:Ne znam o čemu pričaš.
C:TI I ETHAN STE ZAJEDNO?!
Toliko se prodrala da ju je celo dvorište čulo.
C:TAKO SAM SREĆNA ZBOG TEBE I ETHANA!
Krenula je da vrišti od sreće, a u tom trenutku su nam se približili Ethan i Noah. Ethan je došao do mene i nežno me poljubio.
E:Gde si lepotice šta radiš?
Noah-u je odmah faca krenula da menja boje.
~Noah P.O.V.~
Nisam mogao da verujem svojim očima. Ethan je poljubio Alisson. Bio sam isprva besan jer mi nije rekao ranije. A onda sam shvatio da je to ustvari nagon ljubomore. Nisam mogao da se obuzdam, morao sam da pitam Alisson o čemu se ovde radi.
Ja:Alisson možemo li da razgovaramo?
A:Naravno.
Imala je dozu nesigurnosti u glasu, znala je o čemu hoću da pričamo.
Pomerili smo se malo u stranu od Ethana i Chloe.
Ja:Alisson ti si mi se svidela od početka. Zavlačila si me, i mislio sam da možemo da budemo zajedno. Ali ti si izabrala mog NAJBOLJEG DRUGA, umesto mene.
Posebno sam naglasio to NAJBOLJEG DRUGA. Ne zaslužujem ovakvo ponašanje sa njene strane.
A:Noah, stvarno mi je žao nisam želela da ti dajem lažnu nadu. Ti si dobar dečko i mnogo mi značiš, ali...
Ja:Ne osećaš prema meni isto što i ja prema tebi.
Samo se klimnula glavom, i spustila pogled sa mene.
~Alisson P.O.V.~
N:Ne osećaš prema meni isto što i ja prema tebi.
Samo sam pomno klimnula glavom, i spustila pogled dole jer nisam osećala potrebu da ga u ovom trenutku gledam u oči.
Uputio se ka Ethan-u i Chloe, koji su nešto pričali. Ja sam krenula za njim.
Obratio se Ethan-u i potapšao ga po ledjima.
N:Brate, želim vam svu sreću.
Bila sam začudjena, odakle mu toliko hrabrosti da mu to kaže....
Noah se samo okrenuo i otišao. Ethan je gledao u mene sve vreme. Pogled mu je bio u fazonu ,,o čemu ste pričali,,.
E:Da li ima nešto što treba da znam Alisson?
Ja:Ništa bitno.
Bila sa toliko potištena što nisam smela da mu kažem da je njegov najbolji drug zaljubljen u njegovu devojku. Nisam smela da upropastim ovo što već imamo
E:Reci mi ako želiš.
Ja:Ma Noah kao i uvek, lupa neke gluposti.
E:Dobro.

Zabranjeni raj✔Where stories live. Discover now