50.deo

290 10 1
                                    

50.deo
Ugledala sam Antonia sa nekom devojkom kako se ljube. Nešto me je preseklo po stomaku. On vara moju najbolju drugaricu! Znala sam da se nije ni malo promenio. Čini joj isto što je uradio i meni. Ne smem da dozvolim da je tako povredi, Chloe to ne zaslužuje. Krenula sam da idem ka njima oštrim pogledom. Gurnula sam onu glupacu i okrenula se ka Antoniu. Lupila sam mu takvu šamarcinu, prvo me je gledao zbunjeno, ali se onda osvetio.
J:Kako si mogao!Mrzim te! Zar tako da varaš moju najbolju drugaricu, sa prvom koju vidiš!
Ali onda sam iza sebe čula plac. To je bila Chloe, sigurno je čula to šta sam rekla. Brzo sam potrcala za njom ne okretajuci se ka Antoniu, krenula je da trči iz kluba, i ja za njom, ali me je neko uhvatio.
N:Alisson, sta je bilo?
J:Noah, pusti me sada. Moram da idem za Chloe.
Samo me je pustio i ja sam nastavila da idem za njom. Istrcala sam napolje, i ugledala je na klupici.
J:Chloe...
Ch:Kako je mogao to da mi učini!
Izgovara je to plačući, i jecajuci. Nisam mogla da izdržim da je gledam takvu, i ja sam počela da plačem.
J:Ne želim sada da ti kažem da sma ti rekla. Ali nemoj plakati, on je skot.
Ch:Skot kog volim!
J:Ajde Chloe, nemoj plakati..
Zagrlila sam je, a ona je nastavila da plače u mom zagrljaju. Bila je jako tužna. Znam da ju je ovo mnogo povredili, a Antonio će tek da me vidi. Čim sam ga videla onaj dan, znala sam da će nešto uprskati. Još malo smo sedele tu, pa sma jedva nagovori la Chloe da idemo kući. Ethan nas je odvezao.

Zabranjeni raj✔Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora