29.deo

366 13 0
                                    

29.deo
Otišli smo na čas. Kada je zvonilo u učionicu je ušla nastavnica. Zamolila sam Chloe da sedim sa Ethan-om, a ona je otisla kod Markus-a. Chloe i on su izgledali baš prisno. Biće tu nešto.
E:Alisson?
E:O čemu razmišljaš?
Tek sam skontala da sam se zagledala u prozor i da nisam obraćala pažnju na Ethan-ovo dozivanje.
Ja:Ništa, razmišljam o testu iz matematike.
E:Dobro.
Savršeno lažem, razmišljala sam o Noah-u jer se nije pojavio na času. Bila sam mnogo zabrinuta, morala sam da se uverim da je dobro.
Ja:Nastavnice, da li mogu da odem do toaleta? Muka mi je.
N:Može, ali brzo se vrati.
Izašla sam iz učionice, naravno da ne planiram da se vratim kod te babetine. Krenula sam ka izlazu i na stepenicama videla Noah-a kako kako drži cigaretu u ruci. Došla sam deo njega i izbila mu cigaretu iz ruke.
N:Šta izvodiš bre?!
Ja:Ne možeš da uništavaš sebe!
N:Da, mogu! Nisi mi ništa, ni mama ni tata!
Bio je upravu, nisam mu ništa. Ali sam razumna osoba, neću mu dozvoliti da se uništava.
Ja:Možda ti nisam niko i ništa, ali brinem za tebe!
Ja:Značiš mi kao prijatelj! Ja kao prijatelj treba da te sprovedem na pravi put! Ne treba sam se da gaziš i ponižavaš!
N:Ne razumeš me...
Samo je ustao i krenuo da izlazi iz dvorišta.
Ja:Čekaj bre!
Krenula sam da trčim za njim. Uhvatila sam ga za ruku i okrenula ka sebi.
N:Alisson ostavi me na miru malo, želim da budem sam.
Ja:Pogledaj me u oči i reci mi to.
Sad ću ja malo njega da iskušavam, on je mene tako prevario.
N:Ne želim.
Ja:U ovakvim trenucima ne treba da budeš sam...
N:Ne mogu da te gledam u oči, jer si devojka mog najboljeg prijatelja, a svidjaš mi se!! Jebeno, nije pravedno prema njemu da mi se svidjaš! Odljubiću se ako budeš prestala da budeš tako dobra prema meni! Ne mogu da predjem preko svega toga tako lako!
Bila sam zatečena njegovim rečima, nisam znala šta da kažem.

Zabranjeni raj✔Where stories live. Discover now