13.deo

462 14 1
                                    

13.deoj
J:Da niste možda videli negde Chloe, tražila sam je svuda, a nisam mogla da je nađem.
Videla sam kako me svi oni momci nekako čudno gledaju. Bilo mi je neprijsrno, ipak ja njih ne poznajem, a i sama sam, nema Chloe.
N:Ja je nisam video
E:Nego, jel dolaziš na žurku
J:Da, dolazim
N:Otkud ti znaš za zurku
E:Juče sam joj poslao poruku, i rekao joj
Xxx:Opa, već si uspeo da joj se doceoas broja
Xxx1:Hahah, pa to je naš Ethan
N:Ajde prekinite. A odakle njemu tvoj broj?
E:Sreo sam njenu setru juče ispred njene kuće.
Noah me je čudno pogledao. Sigurno se pitao šta je on radio kox mene kući. Morala sam nekako da prekinem tu napetost.
J:Da, vratili smo se zajedno, pa ju je sreo.
Na drugom kraju dvorišta sam ugledala Chloe, pa sam htela da joj pridjem.
J:Sada moram da idem. Cao
N:Cao
E:Vidimo se na žurci
Zurnim koracima sam došla do Chloe, i videla da je nešto nervozna.
J:Šta je bilo Chloe, zašto si nervozna
C:Ma, ništa me ne pitaj. Uspavana sam se, pa sam se uplašila da ne zakasni.
J:Pa stigla si na vreme, ne brini.
Predavanja su prošla dosadno kao i obično. A posto je bio petak, kod kuće sam ostala malo duže budna. Ja i Madisson smo gledale neki film uz kokice. Pa smo zapale bas kasno.
~Jutro~
Budim se i uzimam telefon u ruke. Vidim da je 11:20.Boze,pa uspavana sam se. Ustajem brzo, i oblacim se. Kada sam se spremila, sišla sam u kuhinju i srela Madisson kako sprema doručak.
J:Opa, pa to ti spremas doručak
M:Biće doručka ako ovo ne zagori
Ubrzo smo zajedno spremili doručak i jele. Pošto je već bilo 15h,krenula sam da se spremam za Ethanovu žurku. A kasnije sam i pozvala Chloe.

Zabranjeni raj✔Où les histoires vivent. Découvrez maintenant