16.deo

433 14 1
                                    

16.deo
J:Noah?
N:Molim?
J:Zašto si onako izašao iz kuće...
Nije nista progovara, samo je sedeo i gledao u praznu ulicu. Ne razumem njegovo ponašanje, ponaša se kao malo dete.
J:Noah... ne razumem tvoje ponasanje.
N:Ni ja tvoje.
J:Ali ne razumem, sta sam ja uradila?
N:Bolje je pitanje, šta ste radili ti i Ethan?
J:Ništa, samo sam mu se zahvalila na pomoci.
N:Aha...
J:Noah, ne razumem. Uostalom sta tebe zanima sta sam ja radila, i zašto bi ja morala tebi da se pravdam.
Samo je ustao i krenuo ka meni. Polako sam se vraćala unazad i udarila o zid. Nisam znala šta pokušava, ali sam se brzo privukla ispod njegove ruke i otišla dalje od njega.
J:Šta pokušavaš Noah?
N:Apsolutno ništa.
J:Ti izgleda nisi pri svojoj svesti. Ostavi u te malo samog sa svojim mislima.
Otišla sam unutra i nastavila da se zabavljam. Ustvari, nisam znala zašto nisam krenula kući kada i Chloe. Krenula sam ka izlazu i tamo ugledala Noaha sa nekom devojkom. Ljubili su se? Zašto me je to pogodilo. Brzo sam istrcala i mislim da me je on zapazio. Ali ipak, nisam želela da ga sretnem, pa sam brzo pozvala Madisson da dodje po mene. Kada sam stigla kući, izbegavala sam razgovor sa bilo kim. Već sam otišla pravo u krevet i zaspala.

Zabranjeni raj✔Where stories live. Discover now