91.deo

302 7 0
                                    

91.deo
U ponedeljak smo se vratili svojim normalnim obavezama, a ja jos uvek nisam razgovarali sa Ethanom. Mislim da je tako i bolje, jer ipak sam sada u braku sa Noahom, a možda još nešto osećam prema Ethan u. Ja i Noah smo sada u dobrim odnosima, i zblizili smo se tokom ovog vikenda koji sam provela sa njim. Ne znam da li smo sada zvanično u vezi, ali mislim da jesmo. Chloe je u vezi sa Mathewom, a mislim da uskoro priprema i da je zaprosi. Mislim da je to zaslužila. Posle one budale Antonia, nije se uopšte zabavljala. Sada je napokon opet normalna, i opet ima taj prelep osmeh na licu.
1 dan kasnije
Ustala sam ujutru rano, kako bih se spremila za školu. Danas cu opet videti Ethana, a ne znam da li sam na to spremna. Ja i Noah smo odlučili da zvanično potvrdimo da smo zajedno, ali pre toga moram da pričam sa Ethanom. Ovih dana sam viđala kako se slika sa nekom devojkom, a ja je ne poznajem. Noah se spremio odmah posle mene, pa smo zajedno otišli na faks. Tamo sam videla Chloe, a sa njom su bili Ethan i ona devojka. Prišli smo im, i ja sam se pozdravila sa njom, a Ethana sam samo pogledala davši mu do znanja da zelim da pričamo. Ustao je i krenuo za mnom.
J:Ethan, moram nešto da ti kažem.
E:Znam, i ja tebi
J:Mislim da ovo ovako neće ići. Ja sam sada sa Noahom, i ne možemo više biti zajedno
E:To sam i ja hteo da kažem. I ja sam našao devojku, jer sam mislio da ćes biti srećniji ako ne budeš bila između dve vatre
J:Jaoj, hvala ti
Prijateljski sam ga zagrlila, i onda smo se vratili kod ostalih. Svima smo saopštili da smo u vezi, a Ethanova nova devojka se zove Lisa. Bila je jako ljubazna, i mogu reci da sam sada srećna.

Zabranjeni raj✔Where stories live. Discover now