30.deo

370 15 0
                                    

30.deo
Par minuta sam bila u šoku, ali sam se onda pribrala.
J:Dobro, onda uništava sebe bezveze. Ne zanima me
Bila sma jako ljuta, i krenula sam nazad na čas. Ali me je zaustavio, uhvati si me za ruku. Pokušao je d ame poljubi, ali sam brzo izvukla šaku iz njegove ruke i osamarila ga.
J:Pa da li si ti normalan!!?Kako smeš tako nesto i da pomisliš? Ja sam devojka tvog najboljeg druga, sabeei se! Ta bi Ethan rekao na ovo!?
Nije uspeo ništa da kaže zbog mene, jer sam odmah utrcala unutra. Brzo sam ušla u učionicu, i sela na svoje mesto.
E:Šta se dogodilo. Izgledaš uplašeno?
J:Ma nista, samo mi nije bilo dobro.
E:Okej
Nastava se ubrzo završila, i Ethan i ja smo odlučili da odemo malo da se prošetamo.Noaha nisam videla posle onog dogadjaja, a mislim da je to i bolje.
E:Ceo dan si nesto zamišljena, sta je sa tobom?
J:Ma nista. Rekla sam ti d Ami nije bilo dobro. Ali sad sam bolje.
Popela sam se na prste i poljubila ga. Ne želim da pomisli da nešto stvarno nije uredu.
Šetali smo se još malo po parku, pa sam ja morala da idem kući. Krenula sam sama da idem peške, jer Madisson nije bilo. Iz razmišljanja me je trgao nečiji glas. Bio mi je dobro poznat.
An:Hej Alisson
J:Šta hoćeš Antonio?
An:Ništa, samo da ti se javim. Jel to zabranjeno?
J:Antonio, ostavi me vise na miru. Ja ne razumem sta je sa tobom. 2 godine mi se nisi javljao, i sada si našao da se ponovo vratiš u moj zivot. E, pa shvati da si sada višak. Nisi mi potreban u životu.
An:Uskoro ces ti promeniti mišljenje.
J:Naravno da neću. Nikada neću zaboraviti sta si mi učinio. Sada mi se sklanjaj sa očiju.
Nije želeo da ode, pa sam ubrzala korak, kako bih sto manje vremena provela sa njim. Ubrzo smo stigli do kuće, i želeo je nesto da kaže. Ali sam ja smo utrcala unutra.
Poruke*
An:Nisi morala onako da uletis
J:Pa izgleda da cu od sada samo tako moći da te se otarasim
An:Ha, baš smesno
J:Caoo
Ugasila sam telefon, i raspremila se, kako ne bih morala više da razgovaram sa njim.

Ostavite vote i com. 🖤✨

Zabranjeni raj✔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt