64.deo
Jutro
Danas je taj dan. Moj dvadeseti rodjendan. Jedva sam čekala da proslavim ovaj dan sa svojom porodicom i prijateljima. Brzo sam se spremila, i sišla dole u dnevni boravak. Čudno, nema nikoga. A roditelji su trebali da se vrate. Otišla sam u kuhinju po času vode, jer sam bila jako žedna. Vraćala sam se do televizora, kako bih ga upalila, ali onda su svi izkocili iza troseda.
Svi:Srecan rodjendan!!!
Jako sam se prepala, i ispustila solju na pod. Polomila se sa sve vodom u njoj.
J:Prepali ste me! Hvala vam
Bacila sam se u zagrljaj svim svojim prijateljima, i porodici. Svi su bili tu. Chloe, Ethan, Noah, Madisson, Alex...
Bila sam jako srećna, ostali su još malo, pa su otišli kućama, jer su svi trebali da se spreme. Večeras slavim, pa sam otrcala do sobe, kako bih se nasminkala i obukla. Spremala sam se čitavih 2 sata, i još uvek sa mislila da mi nešto fali. Tada sam se setila prelepe ogrlice koju sam skoro kupila. Bila je srebrna, i skroz se uklapala uz moju novu haljinu. Kada sam je stavila, bila sam spremna. Sišla sam dole, i videla Madisson.
M:Bau, prelepa si
J:Hvala, i ti si
Zqgrlile smo se kao nikada do sada. Onda smo izašle, i krenuli smo ka klubu. Alex nas je vozio, jer je Madisson tako insistirala. Ubrzo smo stigli i ušli unutra. Još niko nije stigao, ali još malo bi trebali da krenu da dolaze. Jako sam nestrpljiva, i jedva čekam. Prvi gosti su već stizali, ali mojih prijatelja još uvek nije bilo. Malo sam se i uspanicila, ali sam ih onda ugledala na vratima. Chloe mi je utrcala u zagrljaj, i predala mi poklon. Pa ona je luda, kupila mi je prelepog ogromnog medu, koji je čak veći i od mene. Znala je da sam ga želela. Onda mi je prišao Ethan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zabranjeni raj✔
RomantizmDa li će devojka koja je svoje detinjstvo provela u svojoj sobi, izolovana od ostatka sveta uspeti da se uklopi? Kako će uspeti da nagovori roditelje da ode na fakultet, i da se više ne školuje od kuće? Da li će naći ljubav u dečku kojeg su joj name...