9

6 0 0
                                    

Daca te gandesti ca e greu sa iti pierzi iubitul imagineaza-ti cum e sa pierzi mult mai mult...

... Imagineaza-ti cum e sa iti pierzi cel mai bun prieten. Imagineaza-ti ca persoana cu care simteai nevoia sa vorbesti in fiecare moment bun sau rau din viata ta, persoana care iti cunoaste toate ratacirile si complexele, persoana care te sustine si incurajaza in fiecare moment al vietii, care iti sterge lacrimile spunandu-ti ca totul o sa fie bine, care iti pune zambetul pe buze in fiecare zi oricat de greu ar fi, care iti da cele mai bune sfaturi si te cearta atunci cand gresesti, care iti cunoaste sufletul si toata dezordinea din el, dar continua sa te iubeasca dispare...

... Imagineaza-ti ca persoana care iti era ca o mama, avea grija de tine, sa nu iti lipseasca nimic, in special iubirea, care era acolo pentru tine chiar si cand i-ai facut numai probleme si i-ai dat sufletul peste cap, care stie uneori mai bine decat tine unde iti sunt lucrurile si te ajuta la treburile de prin casa, care te impinge sa faci ceva bun cu viata ta si te impinge la un viitor frumos fara a lua in considerare cat de greu i-ar fi departe de tine nu ar mai exista...

... Imagineaza-ti ca persoana care a luat locul unui tata, care te cearta atunci cand gresesti, iti ofera cuvintele si sprijinul de care ai nevoie pentru a te "imbarbata" nu mai este...

... Imagineaza-ti ca cel pe care-l vedeai ca pe un frate, cu care te jucai ca in copilarie, cu care va bateati fara motiv, dar cu grija, cu care te contraziceai cand venea vorba sa va uitati la ceva, care te proteja de tot ce e rau in jurul tau si iti oferea o doza de indiferenta pe care sa o folosesti in situatiile care te-ar fi ranit a plecat...

... Imagineaza-ti ca aveai si o sora pe care o intrebai mereu cum iti sta o anumita tinuta, ce parere are despre machiajul pe care tocmai l-ai incercat, ce model de unghii sa iti faci, cum iti sta parul, cum sa te tunzi sau vopsesti. O sora cu care imparteai toate barfele auzite in jur pentru ca ai incredere nelimitata in ea, dar nu mai e nici ea...

... Imagineaza-ti ca iubitul tau, cel pe care il iubeai mai mult decat orice pe lume, pentru care ai face totul, cel care iti era liniste, fericire, iubire, totul. Absolut totul nu te poate ierta. Imagineaza-ti ca i-ai gresit si a ales sa incheie povestea voastra si sa plece...

... Cum te simti? Te simti incomplet, singur, gol? Simti ca lipseste ceva?...

... Acum imagineaza-ti ca iubitul tau era in acelasi timp si prieten, mama, tata, frate, sora si ai pierdut acea persoana. Ai pierdut totul...

... Gata? Ai inteles? Te simti distrus, nedorit? Te urasti? Meriti! Ai avut totul si ce ai facut? Ai dat cu piciorul la tot. Vrei sa se intoarca? Stiu, ai face orice sa schimbi totul. Ai face orice ca iubirea voastra sa invinga si ca acel "." pe care l-a pus el sa verse o lacrima pentru voi si sa devina o ",", iar povestea voastra sa nu se incheie...

Daca ai inteles toate acestea imi pare rau... Imi pare rau pentru tine si pentru sufletul tau, dar crede-ma, te inteleg. Eu... Eu am pierdut totul si imi e greu, imi e dor, imi lipseste o parte din mine, imi lipsesc eu... Eu cea cu o viata minunata, o viata perfecta.

Din pacate, cu lacrimi in ochi am scris toate acestea si vreau sa inchei cu un sfat: nu renunta! Poate tu mai poti face ceva. Poate iti mai poti intoarce iubirea la tine. Nu renunta! Incearca cat mai mult poti! Incearca pana vei fi la pamant, apoi ridica-te si mai incearca! Lupta pentru voi chiar daca nu mai crezi ca are rost. E greu, stiu. Lupt si eu. Incerc sa ma comport cu el ca si cand ar fi totul bine intre noi. Vreau sa ii arat ca in sufletul meu suntem inca impreuna si ca daca mi-ar mai da o sansa vom fi fericiti. Imi e greu, simt uneori ca nu mai pot si sunt momente in care el ma descurajaza. M-am obisnuit cu ideea ca mi-am facut-o cu mana mea, dar doare...

Daca tu vezi asta, iubitule, mai gandeste-te putin... Pote te vei intoarce la mine sa ne continuam povestea. Imi lipsesti si te iubesc!

Telenovela fara scenariuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum