SİYAH BEYAZ - GRİ

194 6 0
                                    

      Ben Çağla'yı kaybetme ihtimalim ile bir türlü yüzleşemiyordum. Anılarımızın bu kadarla sınırlı kalacağını düşünmek bile beni çok korkutuyordu. Çünkü daha evlenecektik, kendi çocuklarımızın annesi, birbirimizin çocuklarının teyzesi olacaktık. Çünkü daha yaşlanacaktık. Birbirimizin saçındaki beyazları kapatacak bir yerde sonra da boş verip  boyamayı bırakacaktık. Belki de takma dişlerimiz olacaktı, baston tutacaktık. Daha yaşanacak bir sürü şey varken Çağla orda öylece hareketsiz, olan bitenden habersiz yatıyordu. Acaba o güzel anları beraber yaşabilecek miydik?

      O zamana kadar ki hayatım ne kadar siyah ve beyazlarla dolu olsa da o günden sonra hayatımda ki tek renk gri oldu. Her şey her an belli belirsizdi adeta.

      Benim kafamda bu düşünceler varken Caner'in telefonda Özlem'e           '' Kritik saatler geçer geçmez İzmir'e döneceğim. '' demesi kantinde ki halinden daha çok sinirlerimi bozdu. İçimden sayamadığım kadar çok küfrettim ona. Caner ancak bu kadar alçalabilirdi gözümde. Caner'e patlayıp olay çıkarmamak için oradan uzaklaştım ve Doktor Mustafa Beyin odasına gittim. Çağlayı görmek istediğimi söyledim ve bunun için izin istedim. Doktor şu an da bunun mümkün olmadığını söylese de sonunda sadece bir kaç dakika görebilmek için onu ikna ettim.

      Hemen yoğun bakım hemşiresinin yanına gittim. Hemşire içeri girmeden önce yapmam gerekenleri anlattı. Oradaki el dezenfektanı ile ellerimi dezenfekte ettim. Daha sonra ziyaretçilerin giymesi zorunlu olan gömleği giyip, bone ve maskeyi taktım. Hemşire temas etmenin yasak olduğunu söyledi. Yani bu kez Çağlanın elini tutamayacaktım.

      Çağla'nın yanına giderken attığım her adımda '' Acaba bu onu son görüşüm mü ? '' düşüncesi daha çok sıkıştırıyordu kalbimi. Ama kendime söz vermiştim. Hiç ağlamayacaktım ve hep iyi şeylerden bahsedecektim. Çünkü beni duyabileceğini düşündüm. Duyduğu şeylerin onu yeniden hayata bağlayacak kadar güzel ve güçlü olması lazımdı. Ben konuşmadan o bir kaç dakikaya o kadar çok şey sığdırdım ki...

KIRMIZI BALON DEMETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin