☠️0.3☠️

42 11 21
                                    

🍷🍷🍷

Üçüncü bardağında olan Çağan yanındaki tabureye oturan sarışın kıza baktı. Muhtemelen aynı yaştalardı. Üzerine giydiği kolsuz kırmızı elbisesi tam oturmuştu. Tekrar önüne dönerek bardağındaki içkiyi yudumlayan Çağan kızın konuşmasıyla gülümsemişti.

"Ne o beğenemedin mi? "

" Anlamadım? Bana mı dediniz?"

Sarışın kız bacak bacak üstüne atarak oturduğu için dizlerinde olan eteğin daha da yukarı çıkmasına sebep olmuştu.

"Az önce beni kesiyordun da ondan bahsediyorum. "

Genç adam hafifçe yana dönerek flörtöz bir gülüş attı.

" Beğenemediğimi nerden çıkarttın? "

Genç kız dudaklarını büzerek bilmem anlamında omuz silktiğinde Çağan taburede yana dönerek ona bakmaya başlamıştı. Sarışın kız da ondan tarafa yaklaşırken ikisinin arasına sertçe konan bardakla irkilerek geri çekildiler. Barmen ikisine öfkeyle bakarken sarışın kız saçlarıyla oynayarak masum bakışlar atıyordu.

"İç şunu da bir an önce eve dön. "

" Ama daha yeni gelmiştim. " diyerek itiraz eden kız ve barmen arasında gezdirdi gözlerini Çağan.

" Siz tanışıyor musunuz? "

Genç kız elini uzatarak gülümsediğinde barmen elini ittirerek aşağı indirmesini sağlamıştı. Barmene dönerek dil çıkartan kız tekrar Çağan'a dönmüş ve " Dilan ben. " demişti. Ardından eklediği cümleyle Çağan'ın bakışları barmene dönmüştü.

" Bu huysuz ama bir o kadar da yakışıklı, seksi barmen de abim oluyor. "

Çağan barmeni süzdüğünde beyaz gömleğinin altından belli olan kasları fark edince yutkunmuştu. Yüzünü daha yukarılara çıkardığında ise tek kaşını kaldırarak ona bakan barmenle karşılaşmıştı. Öksürerek bardağından bir yudum aldı ve " Memnun oldum." dedi.

🎯🎯🎯

Atariden sıkılarak dart oynamaya geçen ikili bir yandan da konuşuyordu.

"Yani diyorsun ki kaybeden kazananın bir isteğini yapar. "

Elindeki dart okunu bir ileri bir geri götürerek alıştırma yapan Mısra bıkkınca ona döndü.

" Gerçekten moron musun yoksa anlamamış gibi yapmak hoşuna mı gidiyor? "

Genç adam kaşlarını çatarak oturduğu yerden kalktı.

" Bana şu şekilde seslenmeyi kes."

Mısra elindeki dartı bırakarak elinin tersiyle hafifçe genç adamın göğsüne vurdu.

"Rahatla biraz Albars. Sadece küçük bir risk katarak oyunumuzu daha eğlenceli hale getiriyorum. "

Anında Albars'ın kaşları gevşerken dartın üstündeki diğer iki oku çıkarttı.

"En yüksek skoru alan kazanır. "

Genç kız gülerek son dartı da Albars'a uzattı ve eliyle reverans yaparak ona yol açtı. Genç adam oklardan birini sol eline alarak hizaladı ve birkaç kez aldığı nefesini dışarı üfledikten sonra fırlattı. 8'e denk gelmişti.

" Solak mıydın sen? "

İkinci oku gözlerini kısarak hedefe hizalarken dişlerinin arasından " Dikkatimi dağıtma. " demişti. Nefes alıştırmasını tekrar yaparak attığı ok bu kez 6'ya saplanmıştı. Mısra'nın güldüğünü duyduğunda yine kaşlarını çatarak ona döndü.

"Tamam ya bir şey demedim. Sadece o kadar odaklandıktan en azından bir önceki sayıyı geçer diye düşünmüştüm."

Hırsla elindeki son oka geçen Albars bu kez çok beklemeden atmış ve 11'e saplanmıştı. Toplam skoru 25 olmuştu.

"Waow! " diye çığlık atarak alkışlayan Mısra'ya göz devirdi. "İyi atış Arrow."

"Çok konuşma da okları al. " diyerek kenardaki masaya yaslandı. Mısra okları topladıktan sonra yerine geçerek art arda atmaya başladı. Üçü de isabetli atıştı ve 12'den vurmuştu. Albars'ın ağzı açık kalırken Mısra işaret ve baş parmağını silahmış gibi tutarak hayali namlunun ucuna üfledi.

"Ama bu haksızlık. Bu kadar iyi oynadığını söylememiştin. "

Genç kız gülerek omuz silkti.

" Sormamıştın ki. "

Yenilgiyi kabul eden Albars korksa da ne olacaksa olsun diyerek o soruyu sordu.

" Ne yapmamı istiyorsun? "

Mısra omuz silkerek çıkışa yöneldi. Arkasını dönmeden el sallarken sorusunu cevaplamayı da ihmal etmemişti.

" Daha sonra söyleyeceğim. Oyun için teşekkürler!"

🎬🎬🎬

Filmden çıktıklarında Doruk esnemesine mani olamıyordu. O kadar sıkılmıştı ki bir an içi geçmişti. El ele yürürlerken bitmiş mısır kutularını çöpe attı. Çıkışa yönelecek iken Demet'in onu başka bir tarafa sürüklemesiyle ona ayak uydurdu.

"Doruuk, bunlar çok şirin! Bir tane alalım mı? "

Önündeki oyuncaklarla dolu olan şans kutusuna umutsuz bir bakış attı. Bunların hileli olduğunun ve para tuzağından başka bir şey olmadığının farkındaydı. Ancak Demet'i kırmak istemediği için pantolonunun ön cebinden bir bozukluk çıkarıp attı ve özensizce Demet'in gösterdiği mavi tüylü pofuduk oyuncağa ilerletti. Kıskaca takılan oyuncak ilk seferde kutuya düştüğünde genç adam hayretle bakıyordu. Belki de gerçekten şans işiydi bu oyun.

"Al bakalım. " diyerek oyuncağı sevgilisine verdiğinde genç kız gözlerinin içi parlayarak Doruk'u yanağından öpmüştü. Doruk'un gülümsemesine gülümseyerek karşılık vermişti.

" Seni seviyorum. " diyerek kolunu genç kızın beline doladı.

" Seni seviyorum. "

Genç kız da kollarını Doruk'un boynuna sarmıştı. Doruk hafif eğilerek sevgilisini öperken Demet " Ya Doruk! " dese de öpüşüne karşılık vermişti.

" Boş bir yer mi bulsak? "

😌😌😌

Sallanmaktan yorulan Gülperi yere çömelerek kollarını bacaklarına sardı. Geleceklerdi, kesinlikle geleceklerdi. Hatta beş saniye sonra birisi gelip ona seslenecekti.

5,

4,

3,

2,

1.

Baaam!

Gülperi tıkırtı duyarak hevesle arkasını döndüğünde turuncu bir kediyle karşılaşmıştı.

"O zaman 10 saniye? "

" Meoow. "

#

Bir bölümü daha geride bıraktık ehehhe nasılsınız bakalım?

Bu arada (ilk medya hariç) medyalar ve kapak tasarımı bana ait güzel oluyorlar mı pek emin değilim gerçi djskskdjsk

D2 çiftini (Doruk- Demet) seviyor musunuz?

En sevdiğiniz karakter hangisi ve neden?

Buraya da hikayeyle ilgili genel görüşlerinizi alabilir miyim?

Neyse daha fazla uzatmayayım. Gelecek bölümde buluşmak dileğiyle! 💕

(Wattpad artık bölümü yayınla pls)

ANSWER OR DIEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin