Gecenin bir saati tüm otelde yankılanan Demet'in çığlıyla ayaklanmıştı herkes. Mısra susması için yastığını fırlattığında kafasına isabet etmiş ve geriye düşmesine sebep olmuştu. Hayvan gibi yumruklanan kapıyla Gülperi ışığı ve kapıyı açtı. Anında içeri dalan Doruk, Albars ve Çağan panikle etrafı kolaçan ediyordu.
"Ne oldu? Katil aşçı mı geldi? Nerede? "
Mısra elindeki yastığı sıkı sıkı kavramış çocuğa baktı.
" Hıı napcan yastık manyağı mı etcen? "
Doruk " Ne aşçısı ne katili ya? Korku filmi mi izledin yatmadan önce sen? " derken ağlayan Demet'le herkes ona dönmüştü.
" Benimle ilgilenir misiniz ya! Momo kayıp? "
Birbirlerine bakıp ne olduğunu anlamaya çalışan gençler arasından beklenen soruyu Gülperi sormuştu.
" Momo kim ya? "
Demet koşarak sevgilisinin kucağına atladı ve ağlayarak anlatmaya başladı.
" Bugün Doruk benim için kazanmıştı. Mavi tüyleri var böyle. Su içmeye kalkmıştım bir baktım ki yok. Ben onu çok sevmiştim ya! "
" Bir oyuncak için miydi tüm bu yaygara? " diyerek yastığı almaya bile zahmet etmeden geri yatan Mısra Demet'in öfkesinin hedefi olmuştu.
" Sen yaptın di'mi? Söyle nerde Momo? Nereye sakladın pis yılan! "
Mısra'yı sarsmayı bırakıp eşyalarını karıştırmaya başlamıştı Demet. Mısra yanında sadece küçük bir sırt çantası getirmişti. Çantanın tüm fermuarlarını açıp ters çevirerek yatakta oturur vaziyette olan Mısra'nın üstüne dökmeye başlamıştı. Mısra üstünden sekerek yere düşen kolyeye donuk bir şekilde baktı. Ortaya saçılan kıyafetlerle Doruk öne atılarak onu durdurmaya çalışmıştı. Hırsını alamayan Demet Mısra'yı omzundan iterek hakaretlerini yağdırmaya devam ediyordu.
"Çekemedin değil mi? Kimse senin için hediye kazanmaya uğraşmıyor ya kıskandın! Nereye sakladın Momo'yu?"
Derin bir nefes alarak üstündeki kıyafet yığınını itip ayağa kalkan Mısra'yla Çağan yutkunmuştu. Mısra'yı gerçek anlamda sinir edebilecek sadece iki şey vardı şu hayatta. Uykusunun gereksiz sebeplerle bölünmesi ve kolyesine dokunulması.
" Bana baksana sen. " diyerek seslendiğinde Doruk'un kollarından kurtularak karşısına dikilmişti Demet.
" Baktım hırsız. Noldu? "
Gözlerini kapatarak boynunu kıtlatan Mısra ile kavga çıkacağı her halinden belliydi. Demet ise ısrarla bunu anlamamazlıktan gelerek üstüne gidiyordu. Elini Mısra'nın omzuna koyarak onu sarsarken Mısra kolunu tutarak arkasını döndü ve Demet'i omzunun üstünden havalandırarak yere fırlattı. Gülperi çığlık atarken Doruk şaşkınlıktan donakalmıştı. Çağan böyle olacağını bildiğinden kafasını iki yana sallıyordu. Yerde acıyla inleyen kızı kaldırmak için yanına giden kişi Albars olmuştu. Kaldırıp onu yatağına götürdükten sonra Mısra'ya onaylamayan bakışlar atmış ve kendi odasına geri dönmüştü. Mısra eşyalarını toplarken Doruk ve Gülperi Demet'in yanına gitmişti. "Barbar! " diyerek sızlanmaya devam ediyordu Demet.
Çağan telefonuna gelen mesajla dikkatini oraya yöneltti. Numara kayıtlı değildi.
05....
Bomba gibi bir haberim var
Hala oteldeyim!
Çağan'ın yazdığı 'kimsiniz?' sorusuna karşılık bir sürü kızgın emoji atmıştı.
05...
Beni kaydetmediğine inanamıyorum Çağan!
Benim Dilan
Bak ne diyeceğim
Altayla dolaşırken bir dedikodu duyduk
Bir zamanlar otelin bir bölümünde insanları kaçırarak üzerinde deneyler yapıyorlarmış.
Şimdi orası kapatılmış ama hala duruyor
Hayaletli olduğunu söyleyenler bile var
Orada bir gece geçirirsen otelde istemediğin kadar uzun süre bedavaya kalabiliyormuşsun
İnanabiliyor musun!
Biz de dedik ki neden gidip kontrol etmiyoruz?
Çağan:
Tehlikeli olduğu için olabilir mi?
05...
Hadi ama
Gerçek olduğunu düşünmüyorsun değil mi?
Yoksa korktun mu?
Çağan:
Saçmalama!
Neresiymiş bu bölüm?
05...
Otelin lobisinde buluşalım.
Ayyy çok eğlenicezzz!!
İçeri girmek için 10 kişi olması gerekiyor - Altay
Oldukça şüpheli gözükse de ucunda beleş otel vardı ve Çağan demek beleşe konmak demekti. Bu otele de zaten bu şekilde gelmişti. Burada birkaç kişilik bedava kalma hakkı kazandığını yazan bir mesaj almıştı. Başta spam mesaj olduğunu düşünse de kendini aşağıda verdikleri numarayı aramaktan alıkoyamamıştı. Otelin varlığı ve mesajın doğruluğu kesinleşince de diğerlerine haber vermişti. Aslında tek başına da kalabilirdi ancak elinde bir sürü oda vardı ve hepsinin kullanılabilme süresi aynıydı. Bunun boşa gitmesini istememişti Çağan ve işte buradaydılar.
"Kim benimle keşfe çıkmak ister?"
Anlamsızca ona bakan yüzlere gülümsedi.
"Yine ne diyorsun Çağan? "
Çağan yanlarına giderek heyecanla anlatmaya başladı. Tabii onları ikna etmek için hikayeyi biraz değiştiriyordu.
" Dilan mesaj attı. Otelde bir bölüm varmış. Hayaletli olduğu söyleniyormuş. Birkaç milyoner işsiz de bir ödül koymuş. Eğer orada bir gece geçirebilirsen bir milyon dolar alıyorsun. "
Para ödülü Doruk'un ilgisini çekmişti. O an Demet'i unutarak Çağan'a dönmüştü.
" Sadece bir gece ve bir milyon dolar mı? "
#
Yavaş yavaş ana olaya giriş yapıyoruz yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.
Nota başka ne yazacağımı bulamadım daha fazla uzatmayayım bari djskdkdk
Gelecek bölümde buluşmak dileğiyle!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANSWER OR DIE
HorrorKURALLAR: ⚫Oyun en az 10 kişiyle oynanabilir. Fazlalık sınırlaması yoktur. ⚫Oyuna başladıktan sonra bitene kadar duramazsın. ⚫Oyuna sonradan katılınamaz. ⚫Kişinin görevini tamamlaması için süre verilir. O süre içinde tamamlayamazsa elenir. ⚫Aynı...