☠️ 1.2 ☠️

10 5 1
                                    

"Doğruluk mu cesaretlik mi?"

"Doğruluk. "

Dördüncü tura gelmişlerdi ve sadece Mısra'yla Çağan'ın doğruluk deme hakkı kalmıştı. Mısra boynundaki kolyeyle oynarken gelecek soruyu bekledi.

" Kolyen neden senin için bu kadar önemli? "

Elini kolyeden çekerek duraksadığında Albars'ın dikkatini çekmişti. Mısra sesindeki umursamazlığı bozmadan " Annem aldığı için. " demişti. Yeşil ışık yandığında Demet yine laf atmıştı.

" Ana kuzusu seni. "

Çağan ona ters ters bakarak elini masaya koymuştu. Mısra'ya göz ucuyla baktığında beklediği gibi durgun görünüyordu.

" Doğruluk mu cesaretlik mi? "

" Doğruluk. "

" Hiç birileriyle cinsel ilişkiye girdin mi? "

Çağan yüzünü buruşturarak makineye baktı.

" Bu ne biçim soru ya? Eğer öpüşmek sayılmıyorsa hayır. "

Yeşil ışık yandığında Gülperi Mısra'ya ithafen konuştu.

" Bir kızın seksice dans etmesini isteyince sorun yoktu ama? "

" Şimdi kız- erkek tartışması mı yapacağız Gülperi? Ayrıca ben o esnada ona bakarak tezahürat yapmıyordum senin gibi. "

İkisi birbirine sinirle bakarken Mısra araya girmişti.

" Boş yapmayı bırakın da Koray görevini istesin. "

Koray elini ürkekçe daireye yerleştirdiğinde alıştıkları soru gelmemişti.

"3 doğruluk hakkınızı kullandınız. Cesaretlik görevi veriliyor. 30 dakika boyunca ne olursa olsun konuşmayın."

Koray kafasını sallayarak hemen elini kendine çekmişti. Zaten arkadaşları ölmüştü. Konuşmadan durmak o kadar da abartılacak bir şey değildi.

"Sıradaki oyuncu lütfen elini önündeki daireye koysun. "

Oyunun devam etmesini beklerken Dilan fark ettiği şeyle küfür etmişti.

" Sıra Altay'da. Ne yapacağız?"

Geri sayım devam ederken kızlar Altay'a seslenmeye başlamıştı. Mısra ayağa kalkarak yanına gitmiş ve uyanması için dürtmeye başlamıştı.

"Kalk yoksa öleceksin. "

Kolundan çekilmesiyle elin sahibine döndü. Koray elinde tuttuğu telefonun notlar kısmına yazdığı yazıyı gösteriyordu.

" Bizi öldürmek isteyen bir şerefsizi mi kurtaracaksın? "

Mısra umursamaz bir şekilde onaylayan bir mırıltı çıkarttığında kaşlarını çatmıştı. Diğerleri yazıyı görmediği için neler olduğunu anlamamıştı. Mısra kolunu silkerek Altayı sürüklemiş ve elini daireye koymasını sağlamıştı.

" 3 doğruluk hakkınızı kullandınız. Cesaretlik görevi veriliyor. 10 dakika içinde zıplayın. "

Albars rahatlayarak tuttuğu nefesini bıraktı.

" En azından artık 10 dakikamız var. "

Mısra çocuğu uyandırmak için kulağının dibinde bağırıyor, yüzü yara bere içinde olan Altay'a tokat atıyordu.

" Ne biçim dövdüyseniz kalkmıyor bu. Öldü mü acaba? "

" Saçmalama, o zaman sıra onda olmazdı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 10, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ANSWER OR DIEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin