"Yanlış cevap. Soruyu cevaplamak için iki hakkınız kaldı."
"Ne diyor bu ya? 18 dedim ya sana avel! " dediğinde tekrar kırmızı ışık yanmıştı. Herkes sorgularcasına Koray'a bakmaya başlamıştı.
" Yanlış cevap. Soruyu cevaplamak için bir hakkınız kaldı. Elenmek istemiyorsanız lütfen dikkatli cevaplayınız. "
Terlemeye başlayan Koray eliyle tişörtünün yakasını genişletti. En çok da Doruk ve Demet ikilisinin gülüşleri onu geriyordu. Salih " Alt tarafı yaşını söyleyeceksin Koray. Merak etme kimse küçük olduğunu resepsiyona söylemez. Sonuçta hepimiz olmamamız gereken bir yerdeyiz değil mi? " diyerek meydan okurcasına gözlerini masadakiler üzerinde gezdirmişti.
"Of tamam 16'yım." dediğinde yeşil ışık yanmıştı. Dilan korkarak "Bu şeyin bunun doğru olup olmadığını nerden bildiğini bir ben mi merak ediyorum?" dediğinde onu takmadan devam etmişlerdi. Mısra en başından beri tuhaf bir şeyler olduğunu hissetmişti ancak umursamıyordu. Sıra Fatma'ya geçmişti.
"Doğruluk mu cesaretlik mi? "
" Doğruluk tabi ki. "
" Hiç sevgiliniz oldu mu? "
Fatma hiç tereddüt etmeden " Evet. " dediğinde yeşil ışık yanmıştı.
" Lütfen sıradaki oyuncu-" Salih'in elini sertçe koymasıyla direkt diğer soruya geçmişti. "Doğruluk mu cesaretlik mi?"
"Cesaretlik sanırım. "
" Sağındaki oyuncuya tokat at. " dediğinde Altay " Haydaaa! Ben niye tokat yiyorum şimdi? " diye isyan etmişti.
" Kusura bakma abi elim çok ağır değildir. " dedikten bir saniye sonra attığı tokattan çıkan ses odada yankı yapmıştı.
" Allahtan ağır değilmiş kardeşim(!) " diyerek el izi çıkan yanağını ovarak öfkeyle Salih'e bakmaya başlamıştı. Mısra kahkaha atarak " Sevdim bu çocuğu. " dediğinde göz kırpan Salih'le üç sinirli bakış Mısra'ya dönmüştü. Altay, Albars ve Doruk...
" Lütfen sıradaki oyuncu elini önündeki daireye koysun. 10,9,..."
Altay telaşla elini koyduğunda Albars tek kaşını kaldırarak ona bakmıştı.
"Doğruluk mu cesaretlik mi? "
" Doğruluk. "
" En sevdiğiniz renk? "
Hiç düşünmeden " Yok. " dediğinde yeşil yanmıştı.
" Doğruluk soruları niye bu kadar boktan? " diye bağırarak makineye el hareketi çekmişti Demet. Doruk elini kendine götürerek öptüğünde hemen cilve moduna geçmişti. " Ya Doruk! "
" Lütfen sıradaki oyuncu elini önündeki daireye koysun. "
Herkeste olduğu gibi geri sayım başlarken Dilan elini daireye koymuştu.
" Doğruluk mu cesaretlik mi? "
" Doğruluk. " diyerek gözlerini kapatmıştı genç kız.
" Bu odadan birisini öldürmek zorunda olsaydınız bu kim olurdu? "
" Millete gelen soruya bak bir de benimkine bak! " derin bir nefes aldıktan sonra titreyen sesiyle " kendim?" demiş ve tek gözünü açmıştı. Yeşil ışık yandığında "Oh be!" diyerek arkasına yaslanmıştı.
"Fedakar arkadaşım benim. " diyip ağlamaklı bir ses çıkartan Çağan'a gülerek öpücük atmıştı.
" Benim sıram! " diye bağırarak elini daireye koyan Gülperi'yle Altay hariç herkesin yüzünde bir tebessüm oluşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANSWER OR DIE
HorrorKURALLAR: ⚫Oyun en az 10 kişiyle oynanabilir. Fazlalık sınırlaması yoktur. ⚫Oyuna başladıktan sonra bitene kadar duramazsın. ⚫Oyuna sonradan katılınamaz. ⚫Kişinin görevini tamamlaması için süre verilir. O süre içinde tamamlayamazsa elenir. ⚫Aynı...