☠️ 1.0 ☠️

19 7 3
                                    

Mısra'nın yaptığı tespitle girdiği transtan sıyrılabilmişti Fatma. Sandalyeden tutunarak kalkıp sarsak adımlarla Mısra'ya doğru yürüdü.

"Yani benim yüzümden mi? Ona o sözü söylemeseydim o da yalan söylemeyecekti. "

Mısra nefesini dışarı üfleyerek "Yalan söylemek onun tercihiydi. Aptal bir dikkat hatası yapmasaydı ölmezdi." dediğinde Fatma'nın üstüne atlamasıyla sandalyeyle birlikte geriye düşmüştü.

"Ne demek aptal bir dikkat hatası ya! Nasıl onun tercihi dersin, nasıl bu kadar acımasız  olabilirsin? Bir insan öldü burada! "

Boğazı yırtılırcasına bağırarak Mısra'ya art arda vurmaya çalışıyordu. Mısra her ne kadar kollarını önüne koyarak onu engellemeye çalışsa da tırnakları yüzünü çiziyordu. Çağan belinden tutarak Fatma'yı kaldırdığında bağırarak boşluğa tekme ve yumruk savurmaya devam ediyordu.

"Bırak beni! Ne dediğini duymuyor musun kevaşenin? "

" Yeter! Bu şekilde Salih'i geri getiremezsin. "

Çırpınmayı bıraktığında Çağan da onu tutmayı bırakmıştı. Her ne kadar Fatma'ya engel olsa da ellerini geriye yaslayarak yerde oturan Mısra'ya öfke ve iğrentiyle bakıyordu. Altay'ın " Doğruluk. " diyen sesini duyunca tekrar çıldırmıştı Fatma.

" Sıçarım böyle işe lan! Niye tepki vermiyorsunuz? Çok mu normal bir şey oldu az önce? "

Altay ifadesiz yüzünü bozmadan onu cevapladı.

" Tepki vermek bir şeyi değiştirmeyecek. Hayatta kalmak istiyorsak oynamalıyız. Şimdi sızlanmayı kes de otur şuraya. "

Koray yüzüne yumruğu geçirdiğinde dengesini zar zor sağlayarak düşmemişti.

" Şerefsiz. "

" Şuanda ne düşünüyorsun? "

" Ölmek istemediğimi. " dediğinde yeşil ışık yanmıştı.

" Sıradaki oyuncu lütfen elini önündeki daireye koysun. "

" Daha fazla buna katlanamam. Gidiyorum ben! Oyununuzu bir tarafınıza sokun tamam mı? " diyerek kapıya koşan Fatma'nın arkasından bakmıştı.

" Yapma!"

Kapıyı zorlamasına rağmen açılmayınca tekme atmaya başlamıştı.

"Gitmek istiyorum ya! Açın şu kapıyı oynamıyorum ben! "

" Oyundan çıkmak istediğinize emin misiniz? "

" EVET! "

Bir anda vücudunun her tarafında kesikler açılmaya başlayınca Demet ve Gülperi çığlık atmıştı. Ağlayarak masaya yaklaşan Fatma'dan sıçrayan kan Dilan'ın üzerine bulaşmıştı. Yere yığılan kızla masadan kalkarak uzaklaşmıştı o taraftakiler. Doruk odanın bir köşesine kusarken Dilan yerinde donmuş bir şekilde eline sıçrayan kan damlalarına bakıyordu. Geri sayımın 2'ye geldiğini fark eden Mısra koşarak Dilan' ın elini son anda daireye bastırdı.

"Doğruluk mu cesaretlik mi? "

Mısra olduğu yere çökerek derin derin nefesler almaya başladığında diğerleri de artık yavaş yavaş şoktan çıkmaya başlamıştı.

" Ölenler için bir şey yapamam ama daha fazla kişinin ölmemesi için elimden geleni yapabilirim. "

" İmkansız bu. Bir oyun nasıl bunları yapabilir ki? Fizik kurallarına aykırı. Her şey çok saçma. " elleriyle saçlarını yolmaya çalışırken söylemişti Albars.

ANSWER OR DIEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin