📸📸📸
Hiddetle etrafına bakınan Çağan aradığı yüzü bulmasıyla ona doğru döndü.
"Ver o telefonu! "
Ağzıyla " Cık. " sesi çıkaran Mısra telefonu havada sallayarak gülmüştü.
" Çok güzel çıktı bence. "
Tamamen ayılmış olan genç sinirden köpürerek kıza doğru yürüdü.
" Mısra delirtme beni. Sana ver dedim! "
Onunla eş zamanlı olarak geri geri giden kız " Çok istiyorsan gel de al! " diyerek bağırdı ve arkasını dönerek koşmaya başladı. Kendi kendine küfür ederek peşinden koşan Çağan'a tuhaf tuhaf bakmıştı Milan. Daha sonra her zaman yaptığı gibi umursamayarak kafası çoktan uçmuş olan kardeşiyle ilgilenmeye başladı.
Mısra koridorda koşarak merdivenlerin olduğu kısma geldiğinde Çağan da hemen arkasındaydı. Çağan'ın sportif biri olduğunu çok iyi biliyordu ancak sarhoşken hızının azaldığını da biliyordu. Merdivenleri ikişer üçer inerken dengesini kaybederek düşen Çağan'ı umursamadı. O da zaten hemen kalkıp koşmaya devam etmişti. İkili nefes nefese koşarken yapılan anonsla oraya yönelmişti Mısra.
📢 " Sayın müşterilerimiz, saat 21.00 itibariyle akşam yemeği için yemek salonu açılmıştır. 22.00'da kapanacaktır. İyi tatiller." 📢
Çağan elini uzatarak Mısra'nın ceketine dokunduğunda Mısra daha da hızlanarak aradaki mesafeyi korumuştu. Gümbür gümbür yemek salonunun önüne geldiklerinde durarak soluklanmaya başlamışlardı. Çağan tam fotoğrafla ilgili bir şeyler söyleyecekti ki hayalet görmüş gibi onlara bakan Doruk ve Demet'le sustu. Fısıldayarak "Sokayım böyle işe!" dediğini sadece Mısra duymuş ve zar zor nefes almasına rağmen gülmüştü.
Gülperi "Çok acıkmış olmalısınız. Yine de otellerde böyle koşulmamalı. " dediğinde Çağan sinirle yemek salonundan içeriye girdi. Diğerleri de onu takip ettiğinde masada tek eksik kişi Albars idi. Çağan'ın sorusuyla bakışlar Mısra'ya dönmüştü.
"Albi en son seninle değil miydi Mısra?"
Mısra kendisine bakanları kısa bir şekilde süzdüğünde Doruk'un şaşkın bakışlarını fark etse de umursamayarak yemeğinden bir çatal aldı ve çiğnerken "Hmhm" dedi.
Gülperi "Niye gelmedi o zaman?" dediğinde omuz silkmişti.
"Ayrılalı bir süre oluyor bilmiyorum. "
Demet " Eziğe de ucube yakışırdı zaten. " dediğinde çatalını sertçe tabağa bıraktı ve ona baktı. Gerilen ortamı fark eden Doruk yapmacık bir şekilde öksürerek "Yemek yiyoruz. " demişti. Mısra'nın bakışları ona dönerken alaylı bir şekilde gülmüş ve bıraktığı çatalını alarak yemeğine devam etmişti.
Masalarına oturan kişiyle bu kez bakışlar ona dönmüştü. Bir kişi daha oturduğunda herkes yemek yemeyi bırakmıştı. Çağan hariç. Mısra onları barda gördüğünü hatırlayarak masanın altından Çağan'ın dizine vurdu. Acıyla küçük bir inilti kaçırınca Dilan merakla ona seslenmişti.
"Çağan? İyi misin? "
İlgiler bu kez Çağan'ın üstüne kayarken Mısra gülümsüyordu. Çağan onun gülümseyen suratını masaya çarpmak istiyordu ancak kendisini tutmalıydı.
" İyiyim. "
" Çağan arkadaşlarını tanıştırmayacak mısın bizimle? "
Demet'in sandalyesinde dikleşerek sorduğu soruya göz devirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANSWER OR DIE
HorrorKURALLAR: ⚫Oyun en az 10 kişiyle oynanabilir. Fazlalık sınırlaması yoktur. ⚫Oyuna başladıktan sonra bitene kadar duramazsın. ⚫Oyuna sonradan katılınamaz. ⚫Kişinin görevini tamamlaması için süre verilir. O süre içinde tamamlayamazsa elenir. ⚫Aynı...