הצפירה העשירית הגיעה ואיתה גם הטלפון המזמזם. איזה כיף לקום לבוקר כזה? אני שוטפת פנים וכבר שלחתי הודעה לרזי שיעלה אלי כי יקח לי זמן. הוא עצבני, אני מרגישה את זה. כי קצת קבענו שנצא באיזה עשר ועכשיו כבר עשר וחצי. בסדר לא נורא, הוא יתרגל שאיתי צריך לקבוע בהכל מוקדם יותר.
אתמול ראינו סרט, סרט קצת פאדחני, צפינו בידידים פלוס. כאילו לא היה לי בעיה לראות אותו גם עם רזיאל וגם בלעדיו. פשוט, היה קטע שראו גבר עירום ורזיאל החמוד הזה שיחק אותה אח גדול ושם לי ידיים על העיניים. כאילו מה אתה חושב לעצמך? שלא זיינתי בעבר?עם סוף הסרט כבר היינו מחובקים מתחת לשמיכה, כשאמרתי לו שאני עייפה וכדאי שאחזור לביתי, הוא ניסה לשכנע אותי להישאר עוד, אבל סירבתי. למזלי הוא וויתר ולקח אותי הביתה, הוא גם היה חמוד ויצא מהאוטו כדי להביא לי חיבוק ולהיפרד ממני כמו שצריך. אבל אז, מבלי שבכלל תיכננתי, הוא התקרב אלי ושפתיו נחתו על שלי, כל החמימות שלו עברה אלי, באמת שהוא נשקן מצויין, רק חבל שרבקה השכנה לא חשבה כך, כי היא צעקה וזרקה אבן לכיוונינו. היא הייתה בטוחה שהוא עושה זאת ללא רצוני. כך שגם אם רציתי לעלות איתו לחדר שלי, לא יכולתי ונפרדנו לשלום.
עכשיו אני מתלבשת בזריזות ורזיאל נכנס לחדר המבולגן שלי כשאני כבר מתאפרת. הוא על בטוח יהיה עצבני עלי, אבל כשהוא נכנס הוא רק מדביק לי נשיקה בלחי ומחייך אלי.
״מה חשבת שאני לא יודע שתאחרי לי?״
רזיאל קורץ לי עין ואני מצחקקת.
״כולם יוצאים עוד חצי שעה״
הוא מוסיף ואני כבר נועלת את נעלי.
״אז, יש לי זמן פנוי?״
אני מגלגלת את עיני והוא מבין את הכוונה שלי, למרות שאני לא הולכת לכיוון הזה.״אפשר לעשות המון בזמן הפנוי הזה״
הוא מתקרב אלי כאשר מדבר בקול סקסי.
״כמו מה?״
אני מתגרה בו.
״כמו להמשיך את אתמול״
רזי קורץ לי.
״מה? אתה רוצה שאזרוק עלייך אבן?״
אני מסתלבטת עליו.
״בחיי, תהיי סטנדפיסטית״
רזיאל מצחקק.״אני רעבה״
אני מצהירה זאת.
״ובתור חברים טובים, אני חושבת שאתה צריך להכין לי אוכל״
אני מדגישה את המילה ׳טובים׳.
״את נחשה מיאה, נחשה״
רזיאל מצחקק ויוצא מהחדר שלי.אחרי ארוחת בוקר טעימה במיוחד, רזיאל הוריד את המזוודה שלי ואני נעלתי את הבית לפני הנסיעה. איציק דיבר איתי אתמול בלילה לפני שעליתי לישון, הוא אמר שמבחינתו אני בדרך הטובה, שהכל בסדר ושאני לא צריכה לחשוב יותר מידי אם לשכב עם רזיאל או לא. הוא ביקש ממני להשתכר הרבה, כדי לעשות לרזיאל בדיקת נאמנות, אם הוא יזרום איתי וישכב איתי שאני שיכורה, או שישאר נאמן. איציק אמר שאם הוא ישכב איתי, כנראה שטעינו בדרך ונצטרך לחשב מסלול מחדש, אבל אם לא נשכב, זאת תהיה הצלחה אמיתית.
בנסיעה נרדמתי, רזיאל העיר אותי באמצע הדרך ששאל אם אני רוצה קפה או הפסקת סיגריה. אמרתי לו שקפה וסיגריה יבואו בול. הוא בנתיים הלך לקנות ואני התאפסתי על עצמי מהשינה. יצאתי מהג׳יפ שלו וחשבתי לעצמי איך לשחק אותה צדיקה ולשלם לרזי על הצימר ועל הקפה שקונה לי עכשיו. ששרון הדריך אותי בחודשיים האלו, הוא תמיד חזר על חוק, ׳תמיד להציע בטבעיות תשלום על עצמך׳. אני חושבת שזה שטויות, עם גבר כמו רזיאל, להתווכח איתו על כסף זה יהיה מטיש רצח, לא רק מטיש, גם מיותר וילדותי. הוא יחתוך ממני בשניות אם יבין שאני ילדותית ואני לא. אומנת רזי חושב שרק לאחרונה יש לי שמונה עשרה, אבל אני חוקית כבר ארבע שנים.
YOU ARE READING
סוכנת-בוגדת.
Actionכשהחיים לא מחייכים אלייך, את תעשי שהם יחייכו אלייך בכוח. מיאה, יתומה שעברה מפנימיה לפנימיה עם אחיה הגדול, ששניהם התדרדרו לסמים, אך כאשר אחיה עוזב את הארץ היא עושה את הצעד המשמעותי בחייה, והופכת לשומרת חוק. החיים מגלגלים ומכים אותה מכל מקום אפשרי, אב...