פרק 36: התגעגעת אלי?

894 79 38
                                    


״יש אנשים שקשה להם להתמודד עם צביעות,
אז הם מעדיפים להסתגר בבית
ולהתמודד עם הדיכאון.״

אני עומדת בחדר שלי, מול המראה אחרי יומים בבית שאני מרגישה על סף שיגעון קל. מסתכלת על החזה שלי ועל ההיקי שאדם מת עשה לי, מבינה שלפעמים אני מגזימה עם ההחלטות והפזיזות שלי, שגורמות לי לאכול מלא חרא בחיים שלי. רק אחרי שיחה מעמיקה עם שרון הבנתי שההתנהגות של רזיאל נבעה מההיקי שהמתופף עשה לי כי ביקשתי ממנו. רזיאל התחרפן שראה זאת, הוא נהפך לאדם אכזרי וחסר רגשות בשניה, הוא נתן לי להרגיש פח זבל אמיתי, מלא זמן לא נתנו לי את ההרגשה הזאת. רק דולב הצליח להעביר בי את התחושה הנוראית הזאת ולכן עכשיו אני מבינה כמה רזיאל נכנס לי ללב וסובב לי את החיים באופן הזוי.

שיצאתי מהבר שלו, קיבלתי מלא מבטים מאנשים רנדומלים שראו אותי לבושה בחולצה של רזיאל ושיער פרוע מאוד ועוד יותר הסתכלו כאשר זוג שומרים מחוטבים ביותר אמרו לי שהבוס דרש שהם יסיעו אותי הביתה ומאז גם שני הגורילות הללו תקועים לי מחוץ לדירה ומחכים לרגע בו אני אנסה לצאת ושם הם ירגישו העובד המצטיין שישאירו אותי בביתי כפי שהבוס ביקש. אבל הבוקר זה לא הולך לקרות, כי בהוראה של יעקוב אני אלך לבית הספר ורזי לא יכול להגיד לי להישאר בבית.

לכן אני מוצאת את עצמי בחולצת בית ספר ושורט שלא שמע על המושג צניעות, פותחת את דלת ביתי ומנסה לעבור שני גורילות מבלי לערב את רזיאל.
״את כבר יודעת את החוקים״
אלכס אומר לי בקרירות.
״רזיאל לא עידכן אתכם? יש לי בית ספר, אני לא יכולה לפספס״
יעקוב אמר לי שזה תמיד עובד על שומרים.
״לא אמר לנו כלום, את נשארת בבית״
אלכס הזה מעצבן כל כך.
״תקשיב, לא כל כך אכפת לי, אבל דיברנו אתמול וגם עוד רגע המורה שלי באה לכאן כי אני מחסירה מלא מהבית ספר״
מיותר לציין שיעקוב ממש כעס עלי שגילה שנתתי למתופף לעשות לי היקי ואמר שהוא מסכים לגמרי עם רזיאל ואפילו כעס עלי ולא ענה לי לשיחות טלפון.

״תתקשר אליו נו״
גילגלתי עיניים.
״רק חבל שהוא יתעצבן ויפטר אותך כי על שטות אתה מפריע לו״
אמרתי מיד לאחר מכן.
״בואו תקפיצו אותי לבית ספר אפילו, תראו שאני לא משקרת״
המניפולציה שאני עושה כאן כבר באה מהצד של שרון, שאמר לי לגבי המתופף שהמעידה הזאת עוברת בשלום רק כי אין לי מפעיל ראשי, אבל אם איציק לא היה מושהה אני הייתי חוטפת על ההיקי המון.
״היא צודקת אחי, גם כולה בית ספר״
אהרון השומר השני אמר לאלכס המעצבן הזה.

״אני מתקשר לוודא, הוא יבין רזיאל הוא גבר״
מה אני אגיד לך אלכס, ממש גבר, גבר שכולא אותי בבית כי יש לי היקי שלא ממנו.
״משהו דחוף?״
אלכס שם על רמקול והקול של רזי נשמע מהקו השני, התגעגעתי לקול האדיש והגברי שלו.
״היא אומרת שהיא צריכה ללכת לבית ספר״
אלכס מסביר.
״תביא לי אותה״
זו הולכת להיות השיחה הראשונה שלי ושל רזי מאז שאמר לי להישאר בבית.

סוכנת-בוגדת.Where stories live. Discover now