פרק 41- טאקי

820 84 14
                                    

*ממליצה לחזור לפרק הקודם ולקרוא..
- שון אברג׳ל- הוא היריב של רזיאל ומופיע באחד מהפרקים הראשונים ולאורך כל הסיפור מזכירים את שמו. תזכורות- בתקופה שאילנה אישתו של יעקוב אלבז נפטרה, הוא נכנס לדיכאון ובזמן הזה שון אברג׳ל ׳לקח׳ את מקומו... כשרזיאל ויעקוב התחברו הם ׳הפילו׳ את אברג׳ל ומאז היריבות בינהם קיימת.

-
אני נמצאת בחדר ענק, החלונות כאן נעולים וביחד איתם גם הדלת שמאחוריה עומד שומר ענק ומפחיד. המיטה עגולה עם מצעים אדומים, ארון לבן עם טאצ נסיכותי, כך גם השידה שמלאה באיפור יוקרתי אשר בחיים לא השתמשתי בו קודם לכן. המקלחת והשירותים מעוצבים ברמה של מלון חמישה כוכבים ומפוצצים בסבונים וקרמים אשר יעשו רק טוב לגופי.
נוצר רושם כי אם הייתי יודעת על החדר הזה, הייתי מבקשת לצאת למשימה בשביל להפיל את אברג׳ל ולא את רזי. אף על כך, אני לא מצטערת על כלום ויוקרה בחיים לא משך אותי יותר מאשר סקס טוב.

הסקס עם רזי לא מתקרב לכל החוויות המיניות שחוויתי עד שהכרתי את רזי. אולי בגלל הרגשות העזים והלא מוסברים שלי כלפי רזי, כנראה שאני אוהבת אותו כי הוא לא יוצא לי מהראש מהשניה שהכרתי אותו ומהרגע בו אברג׳ל חטף אותי מסיבה לא מובנת.

האמת היא שהחשש הכי גדול שלי כרגע הוא ששון יודע על העובדה שאני סוכנת. הרי הוא שאל אותי מה עשיתי בתחנת משטרה, הוא גם כנראה עקב אחרי לשם ומקווה שלא שלח מישהו שיכנס ביחד איתי לתחנה ויראה מה אני עושה מתחת לאף של כולם.
ומה שהכי נורא שיכול לקרות, היא האופציה שאמסלם סיפר לאברג׳ל עלי.
אני לא יכולה לדעת כלום ולכן אסור לי לקפוץ למסקנות, אבל כרגע אני רק מקווה שרזי יבין שנחטפתי ושאני צריכה הצלה.

החלטתי להשתמש בקסם האישי שלי ולגרום לאברג׳ל לחשוב שאני בעדו, לכן פתחתי את הארון ולא הופתעתי לראות שהוא מפוצץ בבגדי יוקרה, אני לא מהבנות שמתביישות או שמשחקות אותה שלא נעים להן. לכן מדדתי כמה שמלות ונשארתי עם המועדפת עלי. התחלתי להתאפר וזה העביר לי את הזמן באופן מושלם כי לא שמתי לב שהערב כבר הגיע והביאו לי ארוחת ערב.
אני רוצה שאברג׳ל יבוא, מעניין אותי לפתות אותו או אפילו לגרום לו להוציא אותי מכאן מבלי פגיעה.

הוא אדם מעניין, כל אדם מעולם הפשע הוא מעניין. אבל רזיאל ואברג׳ל הם הכי מעניינים. במיוחד בנות עם אופי כמו שלי, אופי זנותי כמו שגלי מהפנימיה הייתה תמיד אומרת לי. הכרתי את רזי ולצערי הרב התאהבתי בו, עכשיו אכיר את אברג׳ל ולמזלי אני נגעלת ממנו מכל הבחינות, לכן יהיה לי הכי קל לשחק בו.
המטרה היא לצאת מכאן או אפילו להתקשר לרזי שידע שאני כביכול בשבי. אבל גם אסור לי לשכוח שאברג׳ל מבין עניין, הוא יודע שאני בת הזוג של רזי אבל השאלה היא עד כמה הוא יודע עלינו. אני מניחה שהרבה, אבל תמיד אפשר לקוות שקצת.

סוכנת-בוגדת.Where stories live. Discover now