פרק 1: רק מיאה

2.8K 67 14
                                    


בשמלת מיני אדומה, אשר מבליטה את האזורים הסקסיים בגופי, אני מתקדמת אל עבר הבר המדובר, שבו נמצא האדם שהתעסקתי בו כל יום בחודשיים האחרונים.
״מוכנה?״
קולו של איציק נשמע מהאוזניה.
״יותר מאי פעם״
אני אומרת בביטחון במחייכת חיוך של התחלות חדשות, לא יודעת לאן אני נכנסת, אם אצא חיה בכלל או שיהרוס לעצמי את כל חיי, אך יודעת שאין לי מה להפסיד.

אני נכנסת אל הבר, השומרים בכניסה לא עושים בעיות כאשר אני מורידה קצת את השמלה והחזה שלי בולט לעינהם. אני מתיישבת על כיסא הבר בדיוק כאשר אני מעיפה מבט סקסי לבר עזרן, כל מה שאני צריכה זה שהוא יקלוט אותי וזה בדיוק מה שקורה. ירין הברמן קורץ לי ומוזג לי וויסקי זול, אני שותה שלוק ומחכה בסבלנות עד שהוא יגיע, כאשר אני לא חוסכת במבטים. אני לא יודעת איך יגמר הערב הזה, אבל דבר אחד אני יודעת, שאת בר עזרן קל לקנות כי בדיוק עכשיו הוא מתקדם אלי עם אובר ביטחון ומניח את ידו על כתפי.

״ומי הגברת אם מותר לשאול״
הוא מלטף את גבי בעדינות.
״מיאה,״
אני עונה בקול רגוע וצלול, יודעת בדיוק בשביל מה באתי, או יותר נכון בשביל מי.
״שם יפה מיאה,״
עזרן אומר לי ואני מחייכת, מסובבת את ראשי ממנו אל הבחור האמיתי בגללו אני כאן, אל רזיאל בוחבוט, אותו בחור שאני הולכת לסובב על האצבע הקטנה, הוא מסתכל לי לתוך העיניים, מסיט את מבט אל עזרן וחוזר אלי עם חיוך ממזרי.

״את יודעת אני נמצא כאן,״
עזרן אומר לי ואני מסיטה את מבטי אליו לא לפני שאני מחייכת אל בוחבוט.
״אני יודעת גם שאני צריכה ללכת״
אני אומרת בקשיחות ובאה לקום מהכיסא שלי לא לפני שאני מניחה מזומן על יד הכוס ווסקי.
״מה ללכת רק הגעת, מיאה״
עזרן מצחקק.
״אז אני מבינה שעקבת אחרי,״
אני אומרת בקול ממזרי.
״יש מצב, אישה כמוך, זה יהיה פשע לא לגשת״
עזרן אומר לי ונופל הישר אל תוך הפח שטמנתי לו.

״אז מה את אומרת, נסגור את הערב ככה ביפה?״
בר קורץ לי וכל מה שבא לי לעשות זה להביא לו בוקס לתוך העין המכוערת שלו.
״היה נעים, ביי ביפה״
אני אומרת בחיוך קליל ועזרן מצחקק, אני מתקדמת אל היציאה אבל כפי שציפיתי עזרן אוחז בידי בחוזקה ומושך אותי אליו.
״חמודה, את מודעת לכך שאת משחקת באש״
אין לך מושג כמה אני יודעת.

״אתה מודע לכך שאתה מאיים עלי כרגע״
אני משתחררת מאחיזתו.
״את התחלת,״
הוא אומר לי בחוסר הבנה.
״זה מה שאתה מספר לעצמך?״
אני שואלת בקלילות ובר נראה מבולבל טיפה.
״ערב נעים,״
אני אומרת בסקסיות, באה ללכת אך הוא שוב חוסם אותי בעזרת ידו.

״אני חושבת שיש לך חוסר בתקשורת״
אני אומרת בחיוך.
״מה את אומרת,״
עזרן אומר לי כשקולו נהפך לרציני ועצבני, בדיוק השילוב שאליו רציתי להגיע.
״מה שאתה שומע״
אני עונה לו בממזריות ועזרן מחייך חיוך מלא בשנאה.
״אני מכיר בנות כמוך,״
עזרן אומר ואני מהנהנת לחיוב.
״לא ידעתי שיש עוד ממני״
אני עונה לו ומעיפה מבט אל ירין שמקבל את הקיו שלי שיתחיל במשימתו.

סוכנת-בוגדת.Where stories live. Discover now