היי, טוב אז עברתי קצת על כל ההודעות שקיבלתי ב- 5 שנים האחרונות שאני בוואטפד, ראיתי הודעות מבנות מ-2017 שקראו את שמועות והופתעתי לגלות שאותן בנות קוראות גם היום את הסיפור שלי... פשוט כיף אמיתי לדעת שיש כאן בנות שעברו מסיפור לסיפור, אני רוצה להודות לכן שאתן קוראות ופעילות! לא מובן מאליו בכלל!!!❤️
-
כשהייתי קטנה תמיד אמרו לי שאני נחשה. מבינה את החיים קצת אחרת ועושה את כל מה שלא מותר. תמיד אמרו שאחי הגדול היה עוד יותר נורא ממני ושאני הגרסה המשופרת שלו. ליד אחי, הייתי מלאך, אבל בהשוואה לשאר הילדים בפנימיה, הייתי שטן. תמיד בנות שנאו אותי, שהייתי ממש קטנה אפילו הייתי מתוסכלת מכך שלא מכניסים אותי לחבורה של הבנות המקובלות. אבל כשגדלתי, הבנתי שבנות פשוט נרתעות ממני, אני יפה מידי אני יודעת זאת, יש לי יופי שובב וסקסי ברמה שלא נתפסת. הייתי תמיד מסתובבת עם החברים של אחי הגדול, לכן תמיד בנות שנאו אותי.המראה שלי היה המתנה בחיים שלי, אך גם סוג של עונש. שאת יפה, יש אנשים שמסתכלים עלייך בעין צרה. אז הבנתי זאת בדרך הקשה ולמדתי לקבל את העובדה שאני שילוב של משהו מושלם וניצלתי את זה לטובה. תמיד סקס היה הדרך שלי לתמרן גברים, לקבל אינטרס מסויים. אבל כמו שלירן מלכת הכיתה שהייתה בכיתה ז׳ בפנימיה אמרה, ״מי שעושה סקס היא זונה״ אז אמרתי לה שאני זונה גאה. מאז היו עלי שמועות.
ולא הייתה לי בעיה עם זה. כי תמיד הכחשתי, תמיד ידעתי שיש לי אח גדול ואני לא צריכה יותר מזה. אבל אז קיבלתי את הכאפה מאחי הגדול, שהוא גם למד לנצל את היופי שלי לאינטרסים האישיים שלו. שלח אותי לשכב עם גברים זרים ואני הייתי רואה מזה רק פחית קולה ושקית במבה של העניים. אחי תמיד זרק את כל הכסף על סמים, כאילו אין לו אחות קטנה שפגועה נפשית. אחי ידע איך לתמרן אותי, האמת היא, שאחי הוא האדם היחידי שהצליח לתמרן אותי ולנצל אותי. כי רק לו נתתי לעשות זאת. אבל עכשיו, עם רזיאל, אני מרגישה שהוא כמו אחי הגדול, לא באופן של קשר דם. אלה בקטע של הניצול.
כי הסקס עם רזיאל היה אלוהי, ברמה שבחיים לא הרגשתי פצצת רגשות כזאת בבטן, חוץ מהרגעים עם אחי. דולב, תמיד הצליח לחרפן אותי, גרם לי לעשות דברים מנגד לרצוני, תמיד שהוא פנה אלי וניסה לתמרן אותי, הרגשתי איך פצצת הרגשות מתחילה לפקוע מהבטן ולהגיע לכל הגוף. גם עם רזיאל זה ככה, לכן יש בי את החשש הזה שברגע האמת, שאצטרך להפיל אותו חזק ולהכניס אותו לכלא, אני אשבר ואהיה בעדו ולא נגדו, בגלל פצצת הרגשות הזאת.
YOU ARE READING
סוכנת-בוגדת.
Actionכשהחיים לא מחייכים אלייך, את תעשי שהם יחייכו אלייך בכוח. מיאה, יתומה שעברה מפנימיה לפנימיה עם אחיה הגדול, ששניהם התדרדרו לסמים, אך כאשר אחיה עוזב את הארץ היא עושה את הצעד המשמעותי בחייה, והופכת לשומרת חוק. החיים מגלגלים ומכים אותה מכל מקום אפשרי, אב...