פרק 33: מנדל יפתח

889 79 22
                                    


תמיד שנאתי את ההרגשה של החוסר מודעות, היא הייתה מייסרת כל כך עד כדי כך שהייתה גורמת לי לעשות מעשים שלאחר מכן הייתי מצטערת עליהם. אבל דולב תמיד דאג לרסן אותי, להעמיד אותי במקום ולהזכיר לי שאני רק עוד בורג במערכת ולכן הפה שלי צריך להיות סגור. כמובן שאותי זה עצבן כל כך, שתמיד היה משתיק אותי ולכן הבטחתי לעצמי שלא אתן לאף אדם להשתיק אותי, או להשאיר אותי תלויה באוויר ולא לשתף בהכל. חוץ מרזיאל, שכרגע הנחית עלי פצצה אמיתית ומיד לאחר מכן הכניס למשרדו את אריאל מנדל, איזה הולנדי יהודי שרוצה לעשות קצת כסף מהצד וכבר חופר לרזי חצי שעה על עלילות אתמול בערב במועדון השכונתי שלו.

מעניין מתי דולב יחזור, כי אני מתה להעיף לו סטירה ענקית כזאת ולהגיד לו שהוא בן זונה אמיתי שבטח היה בארץ ולא חשב לבקר אותי. אני שונאת אותו באמת, הוא הרס לי את החיים. אחי הגדול מעולם לא היה החבר הכי טוב שלי, הוא אומנם היה האדם הכי קרוב אלי אי פעם, אבל תמיד הגדיר שאני לעסקים ומצבי מצוקה בלבד. מזל שהעסקים התקיימו כל יום והמצבי מצוקה כמעט כל שבוע. כי אם לא, אז בקושי שהייתי מבלה עם דולב בילדות.

בכל מקרה, רזי מנסה לזרז את את המנדל הזה בכך שתוך כדי דיבורים אומר לו,
״בחייאת מנדל, לך לפסיכולוג ותחפור לו״
ואז רזי מוציא שלושה שקיות מלאות באבקה לבנה מהכספת.
״זה יבוא מהארץ ואני לא צריך להזכיר לך כמה אנחנו נזהרים כאן״
יבוא מהארץ? איך הם עושים את זה לעזאזל?
״הכי הרבה עד היום״
אריאל אמר בהפתעה רבה.
״כן, מצאנו שיטה חדשה, אבל עם איך שאתה לא סותם את הפה לא תשמע אותה ממני בחיים ימנאייק״
רזי קבע.

״רגע ומי זאת? השותפה החדשה שלי?״
אני פורצת בצחוק בעקבות היציאה ההזויה של אריאל מנדל.
״סע סע ימזדיין לפני שאני חותך לך את שני האשכים ואז גם שותפה לחיים לא תהיה לך״
רזי קם בעצבים אמיתיים, תפס את קצה החולצה של מנדל ודחף אותו אחורנית.
״מה אבל בוחבוט, חשבתי״
הוא מנסה להתגונן.
״סתום תפה לא אכפת לי מה חשבת, יאלה צא צא״
רזי בעט בו ומנדל יצא מהמשרד.
״יש לך שבועיים״
רזי צעק לפני שהדלת נסגרה.

האמת? חירמן אותי ממש, הוא אשכרה התעצבן רצח רק בגלל ששאל אם אני השותפה החדשה שלו. בחיים לא הגנו עלי ככה, דולב היה נותן אותי לכל אחד שרק היה מעלה את השם שלי. פעם ראשונה שנותנים לי יחס כזה, אבל בכלל אין לי זמן לעכל כי דולב נכנס למשרד וביקש לדבר עם רזיאל בדחיפות, ככה שאני נשארתי לבד במשרד, מנסה להבין איך אני מספרת ליעקב את כל מה שקרה. לכן אני נשענת על הדלת של המשרד ומתקשרת אל יעקוב.

״דחוף?״
יעקוב עונה לי בזריזות.
״איציק ושרון המפעילים שלי עברו יחידה, שמים את אמסלם, אתה מכיר את אמסלם? הוא פסיכי יעקוב. שרון יודע עלייך, הוא סיפר לי שהוא יודע הכל ושתק״
אני פותחת את כל מה שלוחץ עלי.
״תבואי אלי ונדבר״
הוא קובע.
״אני בהולנד, רזי רצה לשמור עלי אחרי המעצר. שקרה בגלל אמסלם, שעדיין לא יודע שאני סמויה.״
אני באמת מרגישה בלחץ אטומי.

סוכנת-בוגדת.Where stories live. Discover now