פרק 38: בלונדי

870 62 12
                                    

״הם אומרים שצריך שני דברים גדולים
בשביל להשיג גברים.
מה עם המוח?״

אני עובדת בבר הערב, שתי ברמניות הבריזו לרזי אז הוא ביקש ממני עזרה ואני כמובן לא אסרב לכסף מהצד. כך שמצאתי את עצמי מוזגת משקאות מפוצצים באלכוהל לאנשים ומשכרת כמה גברים שרזי ביקש ממני להשקות אותם לפני שהם נכנסים למשרד וסוגרים איתו עסקה. אין לי מושג איזה עסקה אבל אני עוד אדע, כי השתמשתי במצלמות ששרון הביא לי ושמתי רמקול ומצלמה במשרד של רזי, כמובן שלא עידכנתי אף אחד כי כרגע אני מעדיפה שהכל יהיה בשליטתי. אמסלם לוחץ ואפילו נתן לי זמן מוקצב בשביל לספק לו חומר נגד רזי, כרגע נשארו לי יומים אבל אני לא כל כך נותנת חשיבות לזמן הזה, כי אני יודעת שהוא לא יכול לעשות לי כלום.

דיברתי עם מאור והוא אמר לי שהוא מגן עלי ושלא אתייחס לאמסלם עם הדרישות המפגרות שלו, אין ספק שגם מאור מצטער על כך שהכניס את אמסלם למשימה שלי, אבל מה לעשות שהטעות כבר נעשתה? כרגע הדבר היחידי שנותר לעשות זה לתת לאמסלם את היחס שהוא כל כך צמא אליו ומצד שני לעשות ההפך הגמור ממה שהוא מבקש ממני.

״זורמים לעוד שוט?״
שאלתי את החברה בחיוך פלרטטני ובמיוחד הבחנתי בבולנדיני מבינהם אשר עשה לי עיניים משהגיעו לבר.
״יאלה למה לא,״
הבלונדי אמר בחיוך מבסוט.
״לא אחי, עוד רגע אנחנו נכנסים ושתי שוטים זה על הגבול״
הנה החבר המוריד בחבורה קם.
״תירגע, היפיופה רוצה עוד שוט, תקבל עוד שוט״
הבלונדיני הרגיע את כולם ועל הדרך מצא אפשרות להחמיא לי.
״תיזהר אני לא משתכרת בקלות״
חייכתי לאחר דבריי והוצאתי כוסיות קטנות אשר שפכתי אליהן וודקה נקייה.

״לחיי היפיופה״
כולם שתו ואני מיהרתי למזוג להם עוד שוט.
״היפיופה אומרת עוד שוט״
אמרתי לבלונדי והנחתי להם את הכוסות.
״לא ביקשנו, תחזירי את זה״
אותו אדם בחבורה קם שוב וניסה לעצור את גל השוטים שעשיתי כאן.
״תיזהר שאני לא אמזוג עוד שוט״
אמרתי באזהרה.
״תמזגי, אף אחד לא ישתה״
מה אתה אומר יצנונית.
״תראה שכן״
הרמתי לחיים עם כולם ומזגתי עוד שוטים והבלונדיני הצליח אפילו לשכנע את החבר הצנון שלו לשתות עוד קצת.

אני כבר עברתי ללקוחות ההבאים ושלחתי לרזי הודעה ששיכרתי אותם יפה מאוד. לאחר כמה דקות קלטתי את עזרן ניגש אליהם ומוביל אותם למשרד של רזי, אך עזרן לא נכנס למשרד מה שאומר לי שרזיאל לא מספר לאף אחד על הפגישה שלו עם אותם חברה. מה אני מפספסת כאן? אולי כלום, כי עזרן ניגש לבר ומבקש ממני בירה טובורג, אני כמובן הוצאתי לו ישר וכל כך התאפקתי שלא לשאול אותו לגבי הפגישה של רזי עכשיו במשרד.

סוכנת-בוגדת.Where stories live. Discover now