Shadow Pov.
E cam awkward treaba intre noi, dar macar nu ne batem pan la moarte nu?
Nu stiu ce mi-a trecut prim minte sa fac desenul ala. Defapt nu mi-a trecut nimic prin minte, doar mi-am miscat degetul si a iesit asta.
Ma mir ca nu a țipat la mine sau rupt desenul pentru faptul ca i-am scris numele adevarat.Shadow: Am o intrebare mai ciudata..
Jeff: Sa te aud.
Shadow: Da'...tu cum dormi efectiv?
Jeff: Bag fața in perna. Si oricum nu am pleoapele arse complet.
Shadow: Ah.
Jeff:...
Shadow: Din cate am citit am inteles ca tu ai fost primul criminal ce a inceput sa locuiasca cu Slender.
Jeff: Mda.. El m-a crescut dupa incident, e cam ca un tata pentru mine.. Un tata mai ciudat, nefiresc de inalt, fara față si cu tentacule dar tot un tata.
Shadow: *chicotesc* Si cu prøxy-urile.. Cum merge mai exact?
Jeff: Slender le da niste misiuni care de obicei consta in a ucide pe cineva, iar rare ori de a proteja o persoana sau de a o ajuta sa se antreneze. Prøxy in casa asta sunt Masky, Toby si Hoodie.
Hoodie nu omoara prea des, de obicei face echipa cu Masky. El atrage victima iar Masky o omoara.
Masky are o fire mai matura si serioasa, dar nu e rau.
Toby pare gingaș, totusi cand il vezi in acțiune e o masina de macelarit carne.
De obicei sunt obligati sa omoare, au cam fost obligati sa accepte viata asta. Totusi s-au obisnuit, si acum stau aici si din placere, nu numai din obligatie.
Toby a fost salvat de la un incendiu de catre Slender. Inafara de alte boli psihice si ticurile lui are si o boala ce nu il lasa sa simte durerea fizica. Masky si Hoodie nu prea stiu cum au ajuns in treaba asta. Totusi stiu ca Masky a fost un patient la boli mintale, si ia niste pastile care il tin sub control. Fara alea ar avea atacuri de panica si halucinatii din cate am înțeles eu. Le imparte cu Hoodie, avand aceeasi problema , dar mai putin grava.
Avand in vedere semnul prøxy de la ceafa esti si tu un prøxy nu-i asa? De asta m-ai intrebat.Shadow: Uh, da. Cam asa..
Jeff casca, iar eu casc dupa el. Era aproape dimineata deja, aveam nevoie de putin somn.
Ne punem amandoi in pat, incercand sa stam cat de departe posibil ca situatia sa nu devina awkward, si ne culcam adormind imediat.
Dupa cadeva ore ma trezesc din cauza unui scârțâit de usa. Eram pe ceva moale si cald. Ma frec la ochi si cand reusesc sa vad mai bine imi dau seama ca eram pe spatele lui Jeff.
Ma ridic instantaneu de pe el.
Ma uit spre usa si il vad pe L.J. In tocul usii cum se uita la noi.Shadow: Ai de gand sa ramai acolo sa te holbezi sau vrei sa zici ceva? -_-
L.J.: Iti place..?
Face un semn spre baiatul adormit total de langa mine.
Shadow: Nu. -.-
L.J.: Ok.
Dupa, spuse acestea, pleaca ca si cum nimic s-a intamplat.
Shadow: Ooo... Kay..?
Recunosc, nu ma asteptam sa ma trezesc chiar peste el.. Defapt nu ma asteptam sa ma trezesc, sa-i fut mortii clovnului.
Imi pun capul inapoi pe perna. Jeff inca dormea bustean...cel putin cred, avea fata afundata-n perna.
Ma intorc cu fata spre cealalta parte.Brr, ce frig e.
Da, imi e frig si cu patura pe mine de fel.
Dupa putin simt niste maini ce ma invaluiesc. Era Jeff. Isi lipise corpul de spatele meu si ma tinea in brate.Ce naiba!?
Doamne ce jenant.. El inca dormea cel mai probabil. Mie nu imi mai era frig. Bratele lui ma tineau ca un clește.
De-odata ii simt respiratia in ceafa. Inseamna ca si-a ridicat fata din perna. Dar oare s-a trezit?
Inca ii simt abdomenul lipit de spatele meu.
Deodata isi baga fața in umarul meu gol, iar eu tresar.FUUUUUUU- Ăsta are fața mai rece decat a unui mort!
A ramas asa. Nici unul din noi nu se misca.
Nu stiam exact ce sa fac, daca sa ma misc sau sa ma ridic de acolo. Mai ales ca inca vroiam sa dorm.
Deodata il aud pe Jeff mormaind ceva.. Numele cuiva.Jeff:.. L-.. Liu...
Liu? Stai... Nu era cumva.. Fratele sau sau ceva...?
Jeff:...Imi..imi..pare r-....rau...
Ok, asta e chiar.. Trist.. Ugh, oare de ce trebuie sa imi para rau pentru el? Nu e treaba mea.
Iar deodata se ridica. Are respiratia sacadata, deci probabil a avut un cosmar. Vad ca ii curge sange din nas.
Cand imi pun mana la ceafa imi dau seama ca eram plina de sange.
Ma decid sa il las putin singur si merg la baie sa imi fac un dus.-----------------------------------------------------------
More sexual tension xD Ma cam tenteaza gandul.. Dar nu! O sa fiu tare xD
Apropo am gasit poze cu L.J. x Jeff pentru cartea CringePasta :")
Aveam un arsenal de porno cu ei dar avand in vedere ca wattpad mi le-ar fi sters nu le pot pune :")
Si totusi... Am gasit poze atat de cute cu ei ca mi-e mila sa imi bat joc de ei T^T
Am facut ca o fangirl dupa pozele alea, deci imaginati-va cat de cute si bine facute sunt lolololProbabil un capitol intreg il voi face doar cu pozele frumi :")
Byeeeee
CITEȘTI
CreepyPasta - Where there's light There's also darkness
Mystery / ThrillerAcesta este volumul 2 din seria mea de CreepyPasta. Da, m-am decis insfarsit sa ma apuc de el xD mi-a luat ceva sa fac coperta deci sper sa apreciati. Nu va dau spoilere la carte, daca ati citit primul volum atunci stiti deja cum sta treaba. Voi înc...