Shadow Pov.
Shadow: Bun, putina actiune! Jeff, ascunde-te in bucatarie. Eu ii bag putin in sperieti, tu sari prin spatele lor.
Asa si facut. Jeff merge in bucatarie iar eu astept ca politistii sa intre.
Acestia intra incet, iar cand ma vad intreapta pistoalele spre mine.Politistii: Ridica mainile la vedere, esti incoltita!
Eu eram cu spatele, si evident ca nu fac ceea ce imi spun. Aveam cutitul in maneca si un zambet psihopatic pe fata. Ma intorc cu fata la ei. Unul din politisti se apropie putin de mine si incepe sa-mi vorbeasca.
Politistul: Elisabeth, nu e nevoie sa faci toate astea. Vrei sa-l ucizi, nu e asa? Te duci spre moarte sigura. Revino-ti in fire!
Ma uit putin mirata la el cateva secunde, dupa incep sa rad isteric.
Shadow: Oh domnule politist, nu vreau sa-l ucid. Si de ce sa incetez cand e asa distractiv? AHAHAHAHAHAHAHA, VOI SUNTETI CEI CE V-ATI DUS SPRE MOARTE SIGURA VENIND AICI! NICI UNUL DIN VOI NU V-A SCAPA CU VIATA DIN CASA ASTA!! AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!
Cel care incercase sa vorbeasca rational cu mine a incercat sa scoata pistolul, dar am fost mai rapida si i-am taiat gatul. Restul au incercat sa ma impuste dar nu au apucat caci Jeff i-a luat de la spate si i-a pus la pamant.
Ma pun in genunchi in fata lor.Shadow: Ce alegeți? Va mutilez si va folosesc capetele pe post de bibelouri sau va las pe mana lui Jeff? AHAHAHAHAHAHAH!!!
Unul dintre politisti imi scuipa fix in față,iar eu devin nervoasa.
Shadow: Atunci prima sa fie, si voi incepe chiar cu tine draga!
Ii tai limba si colturile gurii, dupa ma decid sa iau ac si ață incepand sa ii cos gura. Terminata treaba ii tai capul.
Shadow: Unul jos, mai raman 2. Jeff, faci tu onorurile?
Jeff baga cutitul in spatele unuia cat sa nu-l omoare dar sa-l paralizeze si se uita la celalalt. Ii taie urechile si ii sparge craniul deasupra. Dupa care ii taie capul si acestuia.
Shadow: Acum tu.
Acel politist isi plangea de mila, si se ruga sa nu-l omor.
Shadow: Cat de patetic. Macar mori cu demnitate decat demn de mila!
Incep sa ii scot ochii acesta urland de durere si ii cos pleoapele. Dupa ce ii tai si lui colturile gurii ii tai capul.
Jeff Pov.
E nebuna total. Imi place! =)
Jeff: Esti mai buna decat ma asteptam!
Shadow: Nu esti primul ce-mi spune asta ahah!
Ea face semnul prøxy pe fruntile capetelor.
Shadow: Astea le iau cu mine.
Jeff: Baga-le într-o punga.
Dupa ce ne spalam de sange o tulim de acolo cu bagajul cu haine dupa noi.
Pe drum mai vorbeam ca sa omoram timpul.Shadow: Pff, primul politist: "Nu e nevoie sa faci asta! " PHAHAHAHHAHAH!
Jeff: Pff, se pare ca nu te-a afectat.
Shadow: Am trecut de mult peste gandul de a-mi lua revansa. Si oricum probabil Slender nu m-ar fi lasat.
Ca tot venii vorba de revansa ar trebuii sa ma duc la orfelinat intr-o zi.Jeff: De ce?
Shadow: Dupa ce mi-ai omorât parintii m-au trimis la orfelinat. Ugh, cea mai oribila amintire...
Eram toti batuti si pusi la munca. Mancarea era extrem de putina. Cei mai mari erau efectiv cățelușii proprietarilor, si de cele mai multe ori furau mancare si de la altii.
De dormit dormeam toti pe jos, si eram efectiv imbracati in cearceafuri. Nu stiu cum de nu au fost inca inchisi si bagati in puscarie, dar am sa le arat eu.O vad destul de nervoasa. A trecut prin multe.
O vad cum ia o piatra si o arunca intr-un copac cu furie.Jeff: Ataca-ma.
Shadow: Ce?
Jeff: Ataca-ma. Descarca furia pe mine. Asa te vei calma.
Shadow:.. Heh, poti tine ritmul cu mine?
Jeff: Cred ca ma descurc.
Noi doi ne punem in pozitie de atac iar prima care ataca e Shadow.
O prind de brat inainte sa reuseasca sa faca ceva.Jeff: Oh haide, nu ma lua cu usurelul.
Shadow: S-a facut.
Ea imi da un cap in gura si aproape un sut in cap, totusi ma feresc.
Arunc cutitul spre ea, dar il prinde... De lama.
Incepe sa ii curga mult sangeJeff: Wow wow, esti ok??-
-----------------------------------------------------------
Va ajung atatea capitole :")
.. Povestea a devenit siropoasa, fuck xD n-am idei mai bune :")
Byeeee
CITEȘTI
CreepyPasta - Where there's light There's also darkness
Misterio / SuspensoAcesta este volumul 2 din seria mea de CreepyPasta. Da, m-am decis insfarsit sa ma apuc de el xD mi-a luat ceva sa fac coperta deci sper sa apreciati. Nu va dau spoilere la carte, daca ati citit primul volum atunci stiti deja cum sta treaba. Voi înc...