Incearca sa ma sarute dar cineva ii da o palma de cade jos de pe mine.
Acel cineva era Sally.
Mersi lui dumnezeu!
Shadow: Mersi ca l-ai dat jos de pe mine Sally.
Sally: Pentru nimic. ^^
Aceasta il ia de ureche pe Ben si il duce in alta parte a conacului, el plangandu-se sa nu mai traga asa tare.
Ma indrept spre camera mea si a lui Jeff pentru a controla daca e ok.
In loc sa intru decid sa ma uit pe gaura cheii.Mare greseala...
Jeff era intins pe pat cu camasa in dinti si pantalonii desfacuti.
Șuvițele de par lungi si negre ii acopereau putin din față, dar puteam vedea faptul ca era rosu.
Cu o mana isi pipăia corpul, iar cu cealalta isi freca membrul.Se pare ca se masturba.
Videourile porno mi se pareau scârboase asa ca nu vazusem niciodata acea parte intima masculina.
Simțeam ca si cum aveam obrajii in flacari si corpul meu se simtea ciudat.
Ce naiba e senzatia asta?
Baiatul cu par negru scotea cateva mici gemete de placere, iar dupa putin vede iesind o substanță alba si vâscoasă.
Eu probabil tocmai ce am experimentat cum e sa fi excitata.
Eram prea inocenta pentru chestii din-astea, deci nu am ajuns niciodata sa ma excit sau sa ma masturbez. Nici nu stiam sa o fac.Vad cum Jeff se curăță si isi incheie pantalonii, asa ca intru prefacandu-ma ca nu am vazut nimic.
El tresare, vizibil nu se astepta sa intru.Ma asez pe marginea patului si imi pun telefonul la incarcat.
Simteam ochii lui Jeff pe mine.Jeff:... Scuze ca te-am pus sa treci prin momentul ala ciudat.. *avea o mana la ceafa*
Shadow: N-nu e nimic nu-ti fa griji
^\\\\^;;Jeff:.... Te-ai uitat pe gaura cheii nu-i asa?
Shadow: *incerc sa mint* Nuuuu
Jeff: Minti, se simte de la voce si expresia feței.
Fuck.
Shadow: Ok ok da, m-am uitat..
L.J. si Ben: Uuuuuu!~~
Cei doi perversi erau la usa si se uitau la noi rânjind.
Arunc cu cutitul dupa ei iar acestia fug lasandu-ne singuri.
Ii zambesc lui Jeff si incepem dinou sa vorbin normal din fericire.
Mai tarziu merg in sufragerie unde Slender vorbea cu Toby.
Slender: Perfect. Chiar acum am vrut sa te chem. Vei merge in prima ta misiune.
Acesta imi da o poza cu o femeie. Parea cam de 40 de ani, cu par lung si negru si ochi caprui.
Shadow: O stiu, este una din proprietarii orfelinatului in care am fost eu.
Slender: Exact. Nu iti spun mai multe, trebuie doar sa o ucizi.
Shadow: Cu mare placere!
Slender: Avand in vedere ca e prima ta misiune il trimit pe Toby cu tine. *imi da o foaie* asta e adresa casei ei.
Shadow: Ok.
Ies cu Toby din padure si ne indreptam spre adresa respectiva.
Amândoi eram foarte tăcuți până când el sparge ghiața.
Toby: Si cum merge pama acum la conac?
Shadow: Inafara faptului ca majoritatea baietilor voi sa mi-o traga e ok.
Toby: Cred si eu, pe langa faptul ca esti virgina esti foarte frumoasa stii?
Shadow: Oh,multumesc. *rosesc putin*
Toby se opreste asa ca ma opresc si eu. Ma lipeste de un copac si isi da ochelarii si masca de pe gura jos. Imi ridica si mie masca si se uita in ochii mei. Eu incremenisem in loc.
Toby: Ceilalti nu te merita.
Dupa aceste cuvinte ma saruta apasat. Eu eram uimita. Nu ii raspundeam la sarut dar nici il impingeam de pe mine.
In momentul in care ii simt limba intrând in lăcașul gurii il imping.El se uita la mine. Eu imi pun masca la loc pe față.
Shadow: A-ar trebuii sa ne continuam d-drumul..
Eu o iau inainte. Toby ma urmeaza tacut.
Dupa putin ajungem la adresa dorita di ma infiltrez in casa pe geam.
Aceasta nu dormea inca, era in bucatarie.Ma strecor usor prin camere pentru a nu fi descoperita. O iau pe la spate si o trantesc la pamant. Ea incearca da tipe dar ii pun mana la gura.
O torturez cu placere. Ea isi plangea de mila si se ruga sa ma opresc.
Inainte sa o omor imi dau masca jos.
Shadow: Probabil nu iti aduci aminte de cat rau mi-ai facut, dar asta v-a fi ultima față ce vei vedea. SE YOU IN HELL!! AHAHAHHAHAHAHA!
Ii strapung inima si ii sucesc cuțitul in piept.
Dupa ce ma asigur ca e moarta dau foc bucatariei si ies pe geam.Toby: Totul ok?
Shadow: Mai mult decat ok.
Aveam un zambet larg pe față. Eu si Toby ne întoarcem la conac.
Ma duc in camera. Văzând ca Jeff doarme ma dezbrac pentru a face o baie.-----------------------------------------------------------
Am adaugat si Toby la lista pretendentilor xD
Ma doare creierul lol
Night
CITEȘTI
CreepyPasta - Where there's light There's also darkness
Mystère / ThrillerAcesta este volumul 2 din seria mea de CreepyPasta. Da, m-am decis insfarsit sa ma apuc de el xD mi-a luat ceva sa fac coperta deci sper sa apreciati. Nu va dau spoilere la carte, daca ati citit primul volum atunci stiti deja cum sta treaba. Voi înc...